Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

"Dziennik Gazeta Prawna" umocnił pozycję lidera e-wydań w maju 2010 r.

Forsal.pl 07-07-2010, 09:52

Powódź i kampania wyborcza pomogły majowej sprzedaży dzienników. „Dziennik Gazeta Prawna”, „Puls Biznesu” i tabloidy poprawiły swoje wyniki. Pozostałym tytułom udało się wyhamować spadki. „DGP” był też liderem na rynku e-wydań.

Sprzedaż na rynku elektronicznych wydań gazet w maju 2010 r.:

  • "DGP" - 9850 egz. (wzrost o 14,3 proc. w stosunku do ubiegłego roku),
  • „Rzeczpospolita” - 5409 egz. (spadek o 17,1 proc.),
  • „Parkiet” - 1090 egz. (spadek o 25,5 proc.),
  • „Gazeta Wyborcza” - 1044 egz. (wzrost o 19 proc.).

Więcej w Forsal.pl w artykule Dziennik Gazeta Prawna umocnił pozycję lidera e-wydań w maju

Forsal.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR