Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dzień Darmowej Dostawy 2011 odbędzie się 30 listopada

PATRONAT MEDIALNY 17-11-2011, 11:04

Dzień Darmowej Dostawy w polskich sklepach internetowych obędzie się także w tym roku i to już 30 listopada! Akcja non-profit ma ponownie przekonać wszystkich niezdecydowanych do zrobienia zakupów w sieci.

30 listopada odbędzie się po raz drugi Dzień Darmowej Dostawy, który w Polsce zainicjował Krzysztof Bartnik z serwisu eKomercyjnie.pl. Do tegorocznej akcji przyłączyło się już ponad 770 sklepów internetowych, w których tego dnia będziemy mogli złożyć zamówienie bez konieczności pokrycia kosztów przesyłki.

W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2011 sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci.

Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. W pierwszym DDD, który odbył się 1 grudnia 2010 r., wzięło udział ok. 850 sklepów. W tym roku wszystko wskazuje na to, że będzie ich znacznie więcej.

Czytaj także: Rynek e-commerce rozruszany przez akcję darmowej dostawy?

- Udział e-handlu w rynku sprzedaży detalicznej w naszym kraju ciągle jest mały (ok. 3% całego handlu). Dla porównania w krajach Europy Zachodniej jest to ponad 10% - mówi Krzysztof Bartnik z serwisu eKomercyjnie.pl, pomysłodawca i organizator akcji DDD. - Ubiegłoroczna edycja pokazała, że dzięki pozbyciu się kosztów dostawy paczek można skutecznie zachęcić do kupowania online. Sklepy obserwowały u siebie spore wzrosty oglądalności i liczby składanych zamówień, często nawet kilka razy przekraczające "normę". Chcemy to teraz nie tylko powtórzyć, ale jeszcze poprawić wyniki z poprzedniego roku.

W pierwszym Dniu Darmowej Dostawy stronę akcji - www.dziendarmowejdostawy.pl - odwiedziło ponad 250 tys. internautów. W tym roku organizatorzy szykują się na więcej i w tym celu współpracują z konkretnymi firmami. Dla przykładu, Partnerem Głównym Dnia Darmowej Dostawy jest Empathy - Internet Software House, które opracowało system do obsługi akcji oraz aktywnie włączyło się w organizację, hosting strony zapewnia SuperHost.pl, a wsparcie PR gwarantuje Dobra Communications.

W tym roku każdy sprzedawca, który chce wziąć udział w akcji, musi zaakceptować jej regulamin, opracowany przez MPW Kancelarię Radcy Prawnego Mariannę Poproch-Wesołowską. 12 miesięcy temu takiego regulaminu zabrakło, w związku z czym niektóre sklepy nie do końca zrozumiały ideę akcji.

Czytaj więcej: Dzień Darmowej Dostawy jednak nie za darmo

- Chodzi o zniesienie bariery kosztów dostawy bez żadnych dodatkowych warunków. Jedyne, czego sklep może wymagać od klienta, to rejestracja konta w sklepie. Ale to raczej żaden warunek, skoro w niektórych sklepach nie można bez tego w ogóle zrobić zakupów - mówi Krzysztof Bartnik.

Na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl już teraz można znaleźć listę sklepów biorących udział w Dniu Darmowej Dostawy i przygotować własną listę zakupów na 30 listopada. Z kolei sklepy zainteresowane udziałem w akcji organizatorzy zapraszają do formularza dostępnego pod adresem: dziendarmowejdostawy.pl/pl/zglos-sklep.html


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik