Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dzieci w sieci, czyli jak monetyzować rodziców

PATRONAT MEDIALNY 31-10-2012, 11:43

Nieważne, czy w dzieciństwie chciałaś/łeś być: strażakiem, policjantem, projektantką mody, detektywem, aktorką, kierowcą rajdowym, księżniczką, baletnicą, snajperem, pilotem, BATMANEM...

Piętnaste, jubileuszowe spotkanie profesjonalistów branży internetowej ShopCamp odbędzie się 10 listopada w Warszawie. Najgorętszy okres w e-commerce trwa. Dzieciaki czekają na prezenty, a rekiny e-biznesu pomagają elfom zapełnić wór Świętego Mikołaja. Po głośnym sukcesie poprzedniej edycji ShopCamp “Erotica” to kolejne spotkanie dedykowane określonym odbiorcom. Do tablicy wywołujemy “Dzieciaki”.

Prelegenci ShopCampu “Dzieciaki” to m.in.:

Wiktor Wilk, project manager ciufcia.pl - najpopularniejszego w Polsce serwisu edukacyjnego dla dzieci, który przybliży jak “monetyzować” rodziców w sieci.

Katarzyna Krzysztofiak z Allegro będzie mówić o tym, że w kryzysie również można zarabiać, szczególnie jeśli sprzedaje się produkty dla dzieci.

Z kolei Ilona Lewkowicz, brand manager Baby’s Secret, zaprezentuje pierwszy polski klub zakupowy dla mam.

Paweł Stępień z Funmedia.pl opowie o tym, jak nikomu nieznany projekt 8.1 przeszedł drogę do pozyskania ponad 1000 szkół podstawowych oraz 1000 bibliotek w Polsce.

Z kolei jeden z prelegentów na dzieciach zna się jak nikt inny... bo sam jest jeszcze dzieckiem - Krystian Gontarek, 11-letni twórca GameTeller.net opowie o komunikacji z najmłodszymi w sieci.

Pełną agendę spotkania można śledzić pod linkiem: shopcamp.pl/agenda

ShopCamp to spotkania dotyczące szeroko pojętej tematyki sprzedaży w internecie. Najbliższe spotkanie to ostatnie w tym roku, a zarazem kończące trzeci cykl ShopCampu, który gromadzi społeczność e-commerce od 2010 r. Oprócz dużej dawki wiedzy ekspertów spotkaniom towarzyszy luźna atmosfera, która powoduje, że ich uczestnicy bez problemu przełamują bariery komunikacyjne i nawiązują cenne kontakty z innymi Shopcampowiczami.

Podczas “Dzieciaków” będzie też można wrócić na chwilę do szkolnych lat - spróbować waty cukrowej i obejrzeć występy mima.

Arena - zaprezentuj swój pomysł, ideę bądź odkrycie

To, co odróżnia ShopCampy od innych konferencji, to także Arena, podczas której każdy może zaprezentować przez 5 minut swój pomysł, ideę bądź odkrycie - mikrofon jest Twój. Aby wziąć udział w ShopCampie wystarczy się zarejestrować na stronie: shopcamp.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny

Trzeci cykl ShopCampu wspiera Mecenas - Platforma iStore. Merytorycznie partneruje spotkaniom NetArch. Logistycznie spotkania wspiera Siódemka S.A. Partnerem wspierającym ShopCamp “Dzieciaki” jest Trusted Shops i SOFORT banking.

P.S. I nie zapominaj, że najważniejsze jest...
Always be batman

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *