Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dyrektor Samsunga chwali Apple, bo... sam używa jej urządzeń

13-12-2012, 13:53

Miłość do urządzeń firmy Apple czasem przytrafia się również pracownikom konkurencyjnych korporacji...

iPhone, iPad, Mac - to znane sprzęty firmy Apple, z których na co dzień korzysta dyrektor ds. strategii Samsunga Young Sohn. W rozmowie z MIT Technology Review nie szczędził on pochwał dla kalifornijskiego konkurenta.

MacBooki...

Komputery Apple'a urzekają nawet pracowników Samsunga. Fot. benjamin-nagel

Sympatia w konkurencyjnym środowisku

Sonda
Szefowie Samsunga powinni korzystać z urządzeń Apple?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Samsung i Apple zdecydowanie nie przepadają za sobą. W końcu toczą walkę o rynek wart wiele miliardów dolarów, który do tego jest wciąż atakowany przez innych niezwykle silnych graczy. W tej bardzo konkurencyjnej atmosferze nie brakuje jednak miłych elementów i szacunku do konkurencji.

Young Sohn zauważa, że Apple wciąż znacznie lepiej od Samsunga radzi sobie, jeśli chodzi o budowanie sprawnego ekosystemu. Jego zdaniem właśnie świetna współpraca różnego rodzaju urządzeń sprawia, że posiadacze smartfona iPhone chętnie sięgają również po iPady czy komputery Mac.

Zaległości do nadrobienia

Sohn zapewnia jednak, że Samsung odrobił już lekcje związane z wyglądem swoich urządzeń. Niezwykła popularność serii smartfonów Galaxy mówi zresztą sama za siebie. Dyrektor ds. strategii stwierdza jednocześnie, że Apple wręcz przesadza z dbałością o design, opierając na nim kolejne produkty.

Samsung ma zamiar nadrobić zaległości związane z własnym ekosystemem, przejmując interesujące firmy we wczesnych fazach rozwoju. Koncern przygotowuje również akcelerator dla startupów, by zbliżyć się do tego innowacyjnego środowiska. Na efekty tego typu strategii będziemy jednak musieli prawdopodobnie nieco zaczekać.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR