Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wizytówka to odwieczny symbol biznesu. Dobrze wykonana może na przykład ułatwić jej posiadaczowi wdarcie się w łaski solidnych kontrahentów.

Dlaczego wizytówki nie wychodzą z mody?

Pomimo tego, że obecnie komunikacja, także ta biznesowa, w znacznej mierze odbywa się w formie cyfrowej, za pośrednictwem internetu, to jednak klasyczne papierowe wizytówki nie zniknęły z horyzontu. Druk wizytówek nadal ma się całkiem dobrze i nie zanosi się, żeby w najbliższej przyszłości miało to ulec radykalnej zmianie. Dlaczego tak jest? 

Odpowiedzi może być kilka, jednak ta najadekwatniejsza odnosi się do niezmiennej ludzkiej natury. Komunikacja za pośrednictwem internetu cechuje się dużą ulotnością. Ograniczona ludzka uwaga jest w niej przyciągana tylko na chwilę, treść szybko ulega zapomnieniu. W tych okolicznościach wizytówka, którą możemy dotknąć, włożyć do wizytownika, jawi się jako coś trwałego, coś, co ma szansę zachować się w świadomości na dłużej. Przede wszystkim może uchronić od zignorowania jej posiadacza. Jednak jest to obostrzone warunkiem, że została ona wykonana w sposób odpowiedni, z należytą klasą.

Co mówi wizytówka o jej posiadaczu?

Wizytówka to wizualno-tekstowy sposób na przedstawienie się. Od jakości projektu i jego wydruku będzie zależało to, jak będzie Cię postrzegała osoba, której ją wręczysz. Dlatego trzeba uważać na estetykę. Wizytówka nie może być przeładowana detalami. Zasada ta tyczy się również treści, która powinna ograniczać się do podstawowych informacji: imienia i nazwiska, funkcji/stanowiska, kontaktu (numer telefonu, adres e-mail). 

Źle zaprojektowania i wykonana wizytówka może sprawić, że zostaniesz uznany przez swojego potencjalnego klienta/partnera biznesowego za osobę mało poważną, niegodną zaufania. Musisz uważać również na to, by nie wręczyć nikomu wizytówki, która byłaby pobrudzona lub pozaginana.

Druk wizytówek – jak nie wpaść na minę

Aby uniknąć wpadki wizytówkowej, czyli wykonania jej na złym papierze, z zamazanymi detalami, warto, abyś poświecił trochę swojego czasu na znalezienie odpowiedniej drukarni. Druk wizytówek wykonuje wiele firm drukarskich, ale nie każda z nich zasługuje na zaufanie, jeśli chodzi o jakość usług. Najlepiej przed zleceniem wydruku większej ilości egzemplarzy poprosić o wydruk próbny, a później samodzielnie ocenić, czy efekt jest zadowalający. Pozwoli to ustrzec się przed zmarnowaniem pieniędzy, a także bardzo cennego czasu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. Freepik



Tematy pokrewne:  

tag nolstag druk wizytówek