Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dwa bardzo intensywne dni, a podczas nich 2 warsztaty, 20 prelekcji, łącznie około 500 uczestników w dwóch lokalizacjach, ponad 14 godzin o e-biznesie, e-commerce, technologiach, rozwiązaniach prawnych.

W dniach 16-17 października 2015 r. na Wydziale Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym w Białymstoku odbyła się już druga edycja Wschodniego Forum E-biznesu EastBiz, której tegorocznym partnerem głównym i merytorycznym była Poczta Polska.

Podczas tych dwóch dni eventu specjaliści z branży e-commerce podzielili się unikalną i niedostępną na co dzień wiedzą, przedstawili wiele ciekawych case’ów o tym, jak z sukcesem prowadzić swój e-biznes.

Wschodnie Forum E-biznesu EastBiz

Tematy, które poruszano podczas konferencji, miały wymiar praktyczny, bez zbędnego teoretyzowania, mówiono między innymi o promowaniu marki w social mediach (case study: DrTusz.pl), tle technicznym projektów internetowych (eEngine, Divante), wartości SEO w handlu (Militaria.pl, Onet.pl), internetowym handlu międzynarodowym (Poczta Polska, Showroom, Pixers, Answear, Jem Sushi), wykorzystaniu promocji online w sprzedaży (Poczta Polska, Brand24, PizzaPortal, FreshMail, EuroFlorist Polska, i-System, RedCart, SMSAPI, Bdsklep.pl) oraz kwestiach prawnych mających wpływ na e-commerce (Trusted Shops).

Co ciekawe, z dużym entuzjazmem i pozytywnym odbiorem uczestników zostało odebrane wprowadzenie płatnego wstępu na konferencję, co miało wpływ nie tylko na agendę wydarzenia, ale też część networkingową.

Pierwszy dzień EastBiz został zakończony długim afterparty, podczas którego m.in. wybrano Króla i Królową Internetu 2015.

Więcej szczegółów na stronie: www.east-biz.pl

Wschodnie Forum E-biznesu EastBiz

Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok i Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej

Partner Główny: Poczta Polska S.A

Partnerzy: eEngine.pl, iQ Conference, PlusBus, Kawiarnia Fama, Koszulkowo, GAIA, Paybynet, DrTusz.pl

Patroni medialni: Dziennik Internautów, Gazeta Wyborcza, Polskie Radio Białystok, PlatonTV, BiałystokOnline.pl, Mensis.pl, NowyMarketing.pl, Web.gov.pl, Podlaski Manager, eBiznesOnline


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *