Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Domain Meeting 2 - "domeniarze" spotkają się na szczycie

PATRONAT MEDIALNY 04-02-2013, 19:52

Wielkimi krokami zbliża się druga już w historii konferencja Domain Meeting, która zrzesza profesjonalne firmy oraz sympatyków branży domenowej z Polski i ze świata. To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie będzie miało miejsce 22 lutego 2013 r. w hotelu Mercure we Wrocławiu.

Aktualna edycja konferencji Domain Meeting, podobnie jak przed rokiem, zgromadzi najbardziej prestiżowe firmy zajmujące się rynkiem domen. Jest to jedyne tego typu wydarzenie organizowane w Polsce o tak wysokiej randze. W tym roku tematem przewodnim będą aspekty biznesowe oraz prawne, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego, a także tematy związane z przyszłością domen i rejestrem .pl. Mile widziani są zarówno ci, którzy zajmują się zakupem i sprzedażą domen, jak i osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży i chciałyby pozyskać wiele istotnych informacji na ten temat.

Na stronie głównej wydarzenia dostępna jest już agenda konferencji Domain Meeting 2. Na konferencji pojawi się wielu znakomitych gości. Jako prelegenci wystąpią między innymi Matthias Meyer-Schönherr oraz Patrycja Krol z firmy SEDO, którzy przedstawią temat pod nazwą „Boost your sales with Sedo´s strong Partner network. How Sedo MLS can help sellers and Registrars”. Ze strony firmy NASK będzie można wysłuchać Romana Malinowskiego, który przybliży temat „NASK o domenach”, a „Przyszłość wtórnego rynku domen w Polsce” przedstawi Michał Pleban z firmy After Market. Ważnym punktem konferencji będą warsztaty pod tytułem „Ochrona praw dysponenta nazwy domeny”, które poprowadzi Izabela Nowacka z firmy nazwa.pl. Warsztaty będą podzielone na dwie części i stanowią doskonałą okazję do poszerzenia wiedzy o formie ochrony praw, jakie posiada dysponent nazwy domeny. Merytoryczną część wydarzenia zakończy panel dyskusyjny o intrygującej nazwie „Walka o kropkę”, który z pewnością dostarczy wiele emocji i będzie tematem do wielu dyskusji kuluarowych. Organizatorzy przewidzieli także lunch, na którym zorganizowany zostanie konkurs „Połącz kropki”, a jego rozwiązanie zaplanowano podczas pokonferencyjnego afterparty. 

Organizatorem konferencji Domian Meeting 2 jest Brand Gravity, która we współpracy z takimi sponsorami, jak NASK, AfterMarket, NameDrive, nazwa.pl, Sedo oraz OpenSRS, realizuje konferencję o tematyce domenowej na tak dużą skalę. Konferencja Domain Meeting 2 jest szeroko komentowana w mediach działających w obszarze nowoczesnych technologii oraz finansowych, które skupiają się na tematyce zysku ze sprzedaży i zakupu domen. Patronami medialnymi wydarzenia są Bankier.pl, DI.pl, WebInside.pl, Dziennik Internautów, EPR.pl, E-binzes.pl i PolskiProgram.pl.

Domain Meeting 2 to konferencja, na którą wstęp jest płatny. Od 1 lutego br. opłata rejestracyjna wynosi 99 zł i wymagana jest wcześniejsza rejestracja, której można dokonać na stronie internetowej: domainmeeting.pl/rejestracja

Liczba miejsc jest ograniczona, a więc warto zadbać o swoją obecność już teraz. Wydarzenie odbędzie się 22 lutego 2013 r. w hotelu Mercure przy Placu Dominikańskim 1 we Wrocławiu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *