Długopis na dłużej

17-11-2019, 08:24

Bez nich trudno sobie wyobrazić szkołę, uczelnię, czy jakąkolwiek pracę – począwszy od najmniej po najbardziej skomplikowane zajęcia. Mowa o długopisach – małych, wielkich, plastikowych czy metalowych, poobgryzanych przez nerwowych uczniów albo nienagannie wyglądających na biurkach pisarek. Wszelkie miejsca, w które dociera człowiek, są ich pełne. Dzięki nim możemy przekazywać informacje, pisać listy, a nawet tworzyć dzieła sztuki. Wystarczy głowa, myśl, kawałek papieru i skromny długopis. Nic więcej.

długopis

  1. Reklama dźwignią handlu
  2. Do wyboru, do koloru
  3. Stylowy i solidny

Reklama dźwignią handlu

Potencjał tego niewielkiego przedmiotu bardzo szybko odkryły różnego rodzaju przedsiębiorstwa, firmy, czy fundacje kulturalne, itp. W mgnieniu oka długopisy reklamowe stały się minibanerami niosącymi różnego rodzaju treści w odległe miejsca. Czy to numer telefonu naszej firmy, jej adres, charakterystyczne logo, hasło przewodnie kampanii, czy też adres internetowy – długopis zmieści wszystko. Dobrze zaprojektowany, wykonany z najlepszej jakości materiałów, może stać się drobną, ale solidną wizytówką naszej wizji handlowej lub produktowej. Inwestycja w długopis może szybko się zwrócić, gdyż gadżet taki jest z nami na co dzień i dzięki temu pamięć o konferencji, czy zjeździe naukowym, zostaje z obdarowanym nim człowiekiem przynajmniej na kilka miesięcy.

Do wyboru, do koloru

Obecnie możemy wybierać spośród firm produkujących różnego rodzaju długopisy – ich obecność w sieci jest dobrze widoczna. Zlecając przygotowanie długopisu dla naszego przedsiębiorstwa mamy pewność, że otrzymamy ostatecznie produkt, który zadowoli każdego użytkownika. Możemy poprosić o przygotowanie takiego gadżetu z metalu, papieru, czy plastiku, dobrać odpowiednie kolory oraz napisy, tak by wzmocnić przekaz, jaki niesie nasz produkt, idea, czy zakład produkcyjny lub usługowy. Długopis zostanie na czyimś biurku na dłużej i na pewno nie stanie się produktem wciśniętym w kąt biurowej szafy. Nadal spora część umów oraz papierów wymaga odręcznego podpisu i tu nasz niewielki nośnik reklamowy będzie niezastąpiony.

Stylowy i solidny

Co prawda, coraz częściej zapisujemy notatki w urządzeniach elektronicznych, ale kartka i długopis mają przed sobą jeszcze długą przyszłość. Naszej ulubionej krzyżówki na ostatniej stronie gazety, jadąc na konferencję do Poznania, nie rozwiążemy raczej smartfonem czy laptopem. Tak więc inwestycja w ten niewielki przedmiot, może zawieźć nazwę firmy na drugi kraniec globu, dzięki pakietom powitalnym wręczanym przy okazji różnego rodzaju przedsięwzięć. Stylowy długopis reklamowy może być ciekawym akcentem w portfolio gadżetów każdego biznesu.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag reklamatag gadżety reklamowetag długopis
To warto przeczytać













RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Serwisy specjalne: