Dlaczego sieci handlowe wysyłają do klientów SMSy?

09-03-2018, 15:32

Sieci handlowe, które potencjalnie mogą stracić na nowych regulacjach, przygotowały arsenał działań promocyjnych ograniczających możliwe szkody związane z zakazem handlu w niedzielę. Wysyłają do klientów SMSy z informacją przypominającą, że o zakupach mogą pomyśleć wcześniej.

Wykorzystanie komunikacji SMS w kontakcie z klientem to bardzo skuteczny sposób na uniknięcie spadku sprzedaży z powodu zakazu handlu w niedzielę. Krótka wiadomość przypominająca o tym, że warto zrobić zakupy już w piątek lub sobotę to strzał w dziesiątkę, biorąc pod uwagę fakt, że do zmian Polacy muszą się dopiero przyzwyczaić.

Komunikacja SMS trafia do użytkowników niezależnie od ich wieku czy dostępu do Internetu. To oznacza dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Wie o tym doskonalone sieć dyskontów Biedronka, która już wykorzystała potencjał wiadomości SMS. Tydzień temu w sobotę posiadacze karty tej sieciówki otrzymali wiadomość z przypomnieniem, iż niedziela 11. marca jest dniem wolnym od handlu. Tego typu wiadomości wielu klientom, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do zakazu,  daje możliwość zaplanowania zakupów wcześniej. Dla sklepu natomiast to szansa na przyciągnięcie ludzi w dni poprzedzające niedzielę.

Autorzy: Kamila Krekora, Marek Kaczmarek, REDLINK


  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.