Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dell poszerza kanał sprzedaży dla Polaków

06-11-2008, 12:11

Dell ogłosił rozszerzenie kanału sprzedaży do klientów indywidualnych w Polsce. Stało się to podczas odwiedzającego europejskie miasta cyklicznego roadshow The Future of Computing Tour.

W sprzedaży bezpośredniej dostępne będą wybrane serie laptopów i komputerów stacjonarnych Dell, między innymi Studio, Inspiron oraz XPS. Stopniowo w ciągu najbliższych tygodni oferta będzie rozszerzana o kolejne produkty. Aby zamówić komputer, wystarczy zadzwonić pod numer 022 579 55 00 lub wejść na stronę www.dell.pl.

Maciej Filipkowski, dyrektor generalny Dell w Polsce, powiedział, że od teraz każdy klient w naszym kraju może stworzyć swoją wymarzoną konfigurację komputera Dell.

Dell chce w ciągu kilku najbliższych lat stać się w Polsce liderem na rynku komputerów osobistych. Uruchomienie kanału sprzedaży dla klientów indywidualnych na pewno pomoże mu ten cel osiągnąć.

Większość komputerów przenośnych zamawianych przez polskich klientów będzie pochodzić z uruchomionej na początku tego roku fabryki Dell w Łodzi. Do tej pory komputery z logo "Made in Poland" trafiły do klientów biznesowych w całej Europie.

Podczas The Future of Computing Tour firma Dell przedstawiła też najnowsze produkty, w tym laptopy, komputery typu desktop i serwery, pokazała sposoby upraszczania infrastruktury IT w firmach i przedstawiła swoją wizję mobilności w świecie, w którym nie ma "dni wolnych" dla infrastruktury IT.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Dell