Darmowy e-book: Jak reklamować się w internecie?

09-05-2012, 14:47

W ubiegłym roku wydatki na reklamę w sieci zbliżyły się już do kwoty 2 miliardów złotych. Reklama w internecie jest wciąż relatywnie tania, a w porównaniu z pozostałymi mediami - dość skuteczna. Darmowy e-book daje okazję, aby więcej się o niej dowiedzieć.

Darmowy poradnik dotyczący reklamy w internecie został przygotowany przez Interaktywnie.com. Autorzy w prosty i przystępny sposób wyjaśniają, czym kierują się prawa rynku reklamy online. Poradnik skierowany jest przede wszystkim do osób, które z reklamą w sieci miały dotychczas niewiele wspólnego, chcą poznać tajniki rynku lub po prostu uporządkować wiedzę.

Czytaj też: Rynek reklamy online nadal rośnie

- Przybliżamy formy reklamy internetowej, piszemy o różnych modelach pokazywania się w sieci, udowadniamy, dlaczego reklama online jest lepsza od tej w tradycyjnych mediach. Wskazujemy, jak mierzyć jej efekty. Doradzamy też, jak ją kupować i - co najważniejsze - analizować, czy była skuteczna - pisze Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl i prezes zarządu Interaktywnie.com w poradniku.

E-book można pobrać za darmo ze strony: interaktywnie.com/index/index/?file=poradnik.pdf


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031