Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dają milion na reklamę za hasło reklamowe

10-05-2011, 16:02

Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą zawalczyć o budżet na działania marketingowe dla swoich firm. Do zdobycia jest milion złotych w reklamie na Money.pl, jednym z największych portali biznesowych w Polsce.

Reklama w internecie jest coraz bardziej popularna. Internet to ekonomiczny rachunek, zasięg, łatwość multiplikowania przekazu i tym samym możliwość docierania do nieprzebranych rzeszy konsumentów.

>> Czytaj też: Wydatki na reklamę w sieci będą rosnąć

Na potrzeby konkursu z Money.pl współpracuje Netia. Dążenie do oferowania klientom jak największej wartości dodanej znakomicie wpisuje się w ideę konkursu, wspierającego innowacyjne podejście do wykorzystania internetu w prowadzeniu biznesu. Liczę na pomysłowość naszych przedsiębiorców i spodziewam się wielu ciekawych zgłoszeń – powiedział Grzegorz Esz, Dyrektor ds. Komercyjnych, członek zarządu Netii.

Reklama internetowa zyskuje na znaczeniu przede wszystkim dlatego, że oferuje znacznie korzystniejszą relację między kosztem a efektem. Znacznie łatwiej jest bowiem dotrzeć do konkretnej grupy docelowej, co pozwala redukować koszty.

>> Czytaj też: Internauci gotowi na sieć bez reklam

Aby wziąć udział w konkursie i wygrać jedną z nagród należy zarejestrować się na stronie www.money.pl/milionnareklame wysłać hasło promujące firmę i opowiedzieć o niej. Nie trzeba tych czynności wykonać jednocześnie – już dziś można się zarejestrować, z wysłaniem hasła można zaczekać do 19 czerwca.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag reklama onlinetag Netiatag MSPtag Money.pltag konkursytag e-biznes