Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najświeższe informacje sportowe, rozrywkowe i kulturalne pochodzące z serwisów internetowych Agory będą dostępne na ekranach zainstalowanych na stacjach i w pociągach warszawskiego metra.

Agora, wydawca Gazety Wyborczej podpisała umowy z AMS oraz Strör Polska, firmami zajmującymi się reklamą zewnętrzną. Dzięki niej wszyscy korzystający z warszawskiego metra będą mogli, podczas podróży podziemną kolejką, korzystać z serwisów informacyjnych firmy.

Na początek udostępnione zostaną informacje sportowe z serwisu Sport.pl, rozrywkowe (Plotek.pl) oraz kulturalno-imprezowe (Co Jest Grane). Oferta zostanie poszerzona w lipcu br., m.in. o Alert24, czyli interwencje czytelników.

Na Zachodzie korzystanie z elektronicznych nośników informacji w metrze nie jest niczym nowym, w Polsce jest to nowinka. Rozpowszechnianie informacji za pośrednictwem ekranów zarówno na stacjach metra, jak i w samych pociągach stanowi dla Agory naturalny krok w rozwoju kanałów dystrybucji treści. Codziennie informacje trafiać mają do około 400 tysięcy pasażerów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Gazeta Wyborcza