Czy warto inwestować w system kolejkowy?

18-08-2020, 15:38

System kolejkowy coraz częściej można spotkać poza urzędem czy pocztą. Wynika to z tego, że prywatne firmy po zauważeniu zalet płynących z tego rozwiązania – zaczęły wprowadzać go do swoich lokali. Czy oznacza to, że absolutnie każda firma powinna zacząć używać systemu kolejkowego? Oczywiście, że nie… ale każda firma, w której klienci muszą czekać na obsługę, powinna rozważyć taką instalację. Zwłaszcza gdy lokal oferuje więcej niż jedną usługę.

System kolejkowy, czyli idealna organizacja pracy

Trudno wyobrazić sobie bank, w którym nie obowiązuje system kolejkowy. Bez organizacji kolejności przyjęć i przydzielania konkretnych klientów, do konkretnych okienek – zapanowałby chaos. Momentalnie wpłynęłoby to na jakość usługi i dobre imię instytucji. Dlatego dzisiaj system kolejkowy http://www.dasoft.com.pl/ można spotkać wszędzie tam, gdzie istnieje, choć cień szansy wystąpienia dezorganizacji.

system kolejkowy

Z systemu kolejkowego korzystają również niektóre restauracje. Mimo że nie ma to nic wspólnego z tradycyjnym obrazem kolejki, to ułatwia on pracę zarówno kucharzy, jak i kasjerów. Gastronomiczna odmiana tego rozwiązania polega na wydawaniu pagerów, które zaczynają wibrować, gdy danie jest gotowe. Rozwiązuje to wiele problemów, od błędnie wydanych zamówień, przez czas oczekiwania na obsługę, aż po chaos na kuchni.

Aktualnie coraz częściej możemy spotkać elektroniczne systemy kolejkowe, które pozwalają nam na „zajęcie kolejki” przez internet! Dzięki temu klient może swobodnie wybrać dokładny czas, kiedy chce zostać obsłużony bez potrzeby odwiedzania placówki. Wprowadzenie e-kolejki wpływa korzystnie nie tylko na komfort klienta, ale również pozwala firmie oszacować natężenie ruchu na dany dzień. W ten sposób łatwo jest uniknąć przeludnienia, zwiększając wydajność świadczonych usług – co na pewno nie umknie ludziom!

System kolejkowy – wady i zalety

Nie ma rzeczy idealnych, system kolejkowy nie jest wyjątkiem. Jego wada jest widoczna tylko w przypadku awarii. Wtedy uporządkowana organizacja obsługi może przeobrazić się w chaos. Jednak, przy sprawnej pracy systemu ciężko znaleźć w nim jakiekolwiek wady.

Głównym argumentem za systemem kolejkowym jest fakt, że znacząco ułatwia on funkcjonowanie całej firmy. Dzięki jasno określonym kategoriom świadczonych usług klient już na początku daje nam jasny sygnał, czego oczekuje i w czym możemy mu pomóc. Co znacząco skraca czas oczekiwania, ponieważ system, zamiast zostawiać klienta samemu sobie – prowadzi go za rękę od A do Z.


Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag system kolejkowytag nols
To warto przeczytać


fot. Ericsson














RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: