Czy warto inwestować w gadżety reklamowe?

13-08-2017, 06:21

Promocja firmy to sprawa niezwykle istotna dla jej funkcjonowania. Podstawowym celem reklamy jest zwiększenie sprzedaży. Do nadrzędnego celu zmierzamy różnymi drogami, wyznaczając sobie także cele poboczne i realizując je rozmaitymi metodami. Skuteczna akcja promocyjna jest skoncentrowana nie tylko na przyciągnięciu nowych klientów, ale także na zyskaniu zaufania, budowaniu relacji i docenianiu lojalności klientów, których już pozyskaliśmy.

Ciekawym elementem promocji są firmowe upominki. W zależności od tego, jaki jest charakter akcji reklamowej profil przedsiębiorstwa wybieramy upominki drobne lub ekskluzywne. Mogą to być drobiazgi, takie jak długopisy, smycze, breloki czy notatniki. Ciekawym i praktycznym prezentem będzie pendrive, który na pewno każdemu się przyda. Sympatyczne mogą być takie gratisy jak kubki, parasole czy odzież reklamowa, np. czapeczki czy koszulki. Atrakcyjnym pomysłem, ocieplającym wizerunek firmy, są też słodycze, np. smaczne i ładnie opakowane krówki reklamowe. Nieco droższymi, ale świetnie sprawdzającymi się upominkami są elementy małego AGD, np. patelnie, garnki, naczynia codziennego użytku. Dla niektórych klientów warto wygospodarować pieniądze na prezenty luksusowe, takie jak ekspresy do kawy czy skórzana galanteria.

Upominki możemy rozdawać na rozmaite sposoby. Mogą to być prezenty dołączane do nabywanych produktów lub oferowane po zakończeniu usługi. Dobrą okazją są wydarzenia firmowe, promocyjne eventy, spotkania z ekspertami, prezentacje, targi czy konferencje. Krówki reklamowe mogą być dostępne dla wszystkich w siedzibie firmy czy punkcie obsługi. Ciekawym pomysłem, który w szczególny sposób buduje relację z klientem, jest obdarowywanie go w dniu jego urodzin.

Gadżety reklamowe to świetny sposób na promocję firmy. Warto przeznaczyć na ich zakup pewną kwotę w budżecie, ponieważ z ich ofiarowywania płyną wymierne korzyści. Logo czy nazwa firmy na chętnie używanym przedmiocie przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Stali klienci mają poczucie, że firma chce budować z nimi współpracę na zasadach partnerskich. Wzmacniają one pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa – firma, która obdarowuje swojego klienta z pewnością dba o niego także we wszystkich innych aspektach.


Następny artykuł » zamknij

Szkolenie Swift ADVANCED

Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać










RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.