Czy istnieje niedroga taktyka promocji e-sklepu?

10-07-2018, 13:11

Na początku działalności w e-commerce pozyskanie klientów jest najtrudniejsze. Coraz większy ruch na stronie i spływające zamówienia dają sprzedawcy motywację do dalszej pracy, a firmie zapewniają rozruch. Jak najszybciej znaleźć pierwszych klientów i nie wyłożyć na promocję fortuny?

Nowoczesny e-commerce nie może opierać się wyłącznie na wierze, że “musi się udać”. Aby osiągnąć sukces nie wystarczy tylko nawet najlepszy pomysł. Aby rozwijać firmę niezbędna jest nauka nowych umiejętności. Rosnący profesjonalizm branży powoduje, że do swojej pasji trzeba dołożyć wiedzę z zakresu sprzedaży, marketingu czy logistyki. Nie trzeba być od razu doświadczonym specjalistą od SEM, ale warto mieć podstawową wiedzę, jak działają mechanizmy, na których opiera się biznes. Doświadczenie specjalistów potrafi jednak słono kosztować, a mało który biznes już na starcie może pochwalić się dużym kapitałem. Co więc robić?

Dobre efekty przynosi użytkowanie opcji Google Shopping. To typ kampanii AdWords, który wykorzystuje plik produktowy sklepu. Na jego podstawie mechanizm AdWords łączy wyszukiwania użytkowników ze sklepową ofertą. Można nią zarządzać dzięki Google Merchant Center. Taka kompozycja narzędzi pomaga firmom trafić z produktem do odbiorcy na podstawie wyszukiwanego przez niego kontekstu tuż po wciśnięciu klawisza “enter”. Sprawne ustawienie kampanii już po kilku dniach pozwala zobaczyć realny wzrost liczby klientów i przychodów e-sklepu.

Źródło: Shoper


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.