Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na polskim rynku pojawiła się zlokalizowana wersja systemu Customer Interaction Center 3.0 firmy Interactive Intelligence.

W zlokalizowanej wersji Customer Interaction Center 3.0 przetłumaczono na język polski aplikacje użytkownika wraz z plikami pomocy oraz raporty systemowe. Wszystkie komunikaty głosowe zostały nagrane przez polskiego lektora i dostosowane do zasad polskiej gramatyki.

Warto dodać, że polska wersja systemu integruje się także z najpopularniejszymi na naszym rynku syntezatorami mowy, wykorzystywanymi do odczytywania dynamicznych danych dostarczonych przez system CIC (np. odczyty stanu konta rachunku bankowego, historii ostatnich wykonanych transakcji).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Open source zarabia na siebie

Źródło: informacja prasowa