Content Stream, czyli symbioza wydawców treści online (wideo)

11-11-2011, 14:09

Czy można połączyć interesy dużych i małych wydawców treści i zachęcić ich do współpracy? Przemysław Żyła z Netsprint przekonuje, że tak, prezentując najnowszą usługę Content Stream. Ci pierwsi mogą skorzystać na wzroście ruchu, ci drudzy mogą liczyć na dodatkowe przychody za przekierowywanie ruchu do dużych. Oficjalny start usługi już 14 listopada, tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiego wywiadu na temat Content Stream.

Content Stream umożliwia małym wydawcom treści, np. blogerom, wstawianie na swoje strony boksu z linkami do artykułów z innych stron. Wygląda to mniej więcej jak boksy Google Adsense. Linki do artykułów w boksie dobierane są na podstawie treści artykułów (czyli kontekstowo), tak by korespondowały ze sobą. Wydawcy zarabiają na kliknięciach, natomiast korzyść, jaką mają dostawcy treści (płacący za kliknięcia w ich artykuły), to zwiększanie zasięgu i ruchu na swoich stronach poprzez docieranie do osób zainteresowanych danych daną tematyką, a nie wstawianie linków do artykułów na oślep.

Czy projekt ma szansę powodzenia? Czas pokaże. Szczegóły w wywiadzie poniżej:


Źródło: DI24.pl
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031