Compensa TU SA Vienna Insurance Group rusza z usługą iMe dla klientów indywidualnych. Wkrótce oferta dla firm

02-12-2016, 13:18

Co roku wydajemy ponad 1,5 mld zł na podstawowe naprawy komputerów, smartfonów i notebooków. Średni koszt odwirusowania lub instalacji nowego systemu w komputerze, aby przywrócić sprawne działanie naszych urządzeń IT, to wydatek 250 zł rocznie na jedno urządzenie.

iME

Taki potencjał rynku chce wykorzystać dostawca nowej usługi iMe, będącej pierwszym na rynkach Europy narzędziem osobistej pomocy i zdalnego dostępu do konsultacji IT. System został wprowadzony już do stałej oferty firmy ubezpieczeniowej Compensa TU SA VIG jako element wzbogacający ofertę ubezpieczenia mieszkań. W ciągu 3 miesięcy ubezpieczyciel sprzedał już kilkaset polis z asystentem iME. W ciągu roku ma ich być kilkanaście tysięcy.

Ponadto dla klientów indywidualnych asystent iMe dostępny jest poprzez sieć punktów Poczty Polskiej i Ruch SA. Firma obsługuje ponad 80 tys. klientów a do końca 2017 roku liczy na 300 tys. nowych użytkowników.

- Myślę, że iMe powinno być standardem zarówno w obszarze HR jako benefit dla pracowników jak i dla osób indywidualnych. Stąd też idea wprowadzenia usługi iMe do ubezpieczenia mieszkań w Compensie, aby każdy miał możliwość skorzystania ze zdalnej pomocy informatycznej. Coś co było do tej pory dostępne tylko w korporacjach chcieliśmy przenieść na warunki domowe, aby stało się osiągalne dla każdego - podkreśla Andrzej Paduszyński Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych w Compensa TU SA VIG.

Usługą zainteresowani są również producenci laptopów i komputerów stacjonarnych. Rozwiązanie może być produktem standardowo oferowanym przez operatorów komórkowych.

- Oceniamy, że ponad 7 mln Polaków korzystających z komputera musi co roku dokonywać naprawy swojego urządzenia IT. Biorąc pod uwagę średni koszt jednorazowej interwencji informatyka na poziomie 250 zł potencjał rynku sektora usług pomocy informatycznej szacujemy na ponad 1,5 mld zł - podkreśla Anna Liegmann Project Manager z działu marketingu iMe.

Rozwiązaniem ma być właśnie informatyczny doradca iMe, który pomoże pozbyć się problemu z laptopem czy smartfonem. Pozwoli osobom starszym skonfigurować pocztę, zrobić zakupy lub opłacić rachunki on-line. Tym młodszym udzieli pomocy w wyborze aplikacji, rozwiąże problem z wirusem lub przyspieszy działanie komputera. Usługa może pomóc też przedsiębiorcom czy osobom prywatnym, którzy pilnie muszą zrealizować zlecenie o charakterze technicznym lub związanym z realizacją zamówienia e-commerce lub e-banking. Inżynierowie iMe udzielą pomocy niezależnie od miejsca, w którym znajduje się posiadacz komputera.

A liczba użytkowników komputerów w Polsce rośnie z roku na rok. W 2015 roku według danych GUS - w 10 milionach polskich domów stoi komputer, w ponad 7 milionach domów jest notebook. Co czwarty Polak ma smartfona. Ponad połowa z nas korzysta z Internetu codziennie lub prawie codziennie.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
To warto przeczytać












RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.