Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Co trzeci dorosły mieszkaniec UK "nie może żyć bez internetu" (wideo)

28-07-2010, 18:07

W Europie jest wiele państw, które już kilka lat temu postawiły na rozwój sieci, przez co obecnie możemy z zazdrością spoglądać na statystyki, którymi się chwalą.

Obywatele Wielkiej Brytanii są w czołówce Europy, jeśli chodzi o cyfrową świadomość obywateli. Według informacji podawanych przez agencję SimplyZesty, aż 85% Brytyjczyków aktywnie korzysta z sieci. Jak podaje serwis Pingdom, jest to jeden z najlepszych wyników na świecie.

>> Czytaj także: Facebook chce większej integracji z zewnętrznymi serwisami

Sonda
Czy Polacy powinni się wstydzić słabej cyfryzacji społeczeństwa?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Równie ciekawe jest także to, że co trzeci internauta z UK przynajmniej raz wysłał filmik do jednego z serwisów takich, jak YouTube. 85% internautów z kolei takie materiały przegląda, czasem osadzając wideo na swoich blogach, które prowadzi co czwarty brytyjski internauta.

Aż 64% użytkowników sieci w Wielkiej Brytanii posiada swój profil w jednym z serwisów społecznościowych, a 29,4 milionów ludzi odwiedza takie strony przynajmniej raz w miesiącu. Jeszcze lepiej przedstawiają się dane dotyczące telewizji internetowych. W ostatnim roku liczba ludzi, którzy oglądali tego typu wideo wzrosła aż o 600%. Jednocześnie tylko 20% internautów z UK chętniej serfuje w sieci niż ogląda telewizję.

Dla przedsiębiorstw najistotniejsze są jednak informacje dotyczące reklam. Aż 78% użytkowników z Wysp przyznaje, że szuka informacji o produktach i usługach w sieci, podczas gdy 33% z nich ufa banerom reklamowym obecnym praktycznie na każdej stronie. Oprócz banerów, ponad 70% internautów ufa poleceniom innych użytkowników internetu, także gdy są to osoby nieznajome.

>>Czytaj także: Twitter - 10 miliardów postów

Warto jednak pamiętać, iż wszystkie powyższe dane dotyczą wyłącznie użytkowników z Wielkiej Brytanii. W Polsce całość może się przedstawiać w mniej różowych kolorach. Wystarczy wspomnieć o liczbie sześciu milionów osób z naszego kraju, które nie mają dostępu do internetu i nie czują potrzeby wykorzystywania tego medium w przyszłości.

Te i wiele innych ciekawych informacji znajdziecie także w interesującym graficznie wideo przygotowanym przez agencję SimplyZesty:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *