Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tworząc nowy biznes w Internecie należy zastanowić się czego najczęściej szuka polski internauta. Trendy w polskim rynku internetowym pozostają niezmienne od paru lat. Według danych z raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce 2015” najczęściej kupowanymi produktami online są odzież, akcesoria i dodatki (w tym wszelka galanteria skórzana). Stanowią one 73% wszystkich zakupów w e-sklepach. Na drugim miejscu są książki, płyty i filmy (67%), na trzecim sprzęt RTV/AGD (57%). Samych zapytań o torebki skórzane, torebki damskie, portfele jest łącznie 62 6010 w skali miesiąca!

Największą grupą e-klientów (oprócz studentów) stanowią dyrektorzy, właściciele firm, pracownicy umysłowi (50% wszystkich kupujących), osoby z średnim (44%) oraz wyższym (32%) wykształceniem.

Zakładając sklep online należy wziąć pod uwagę nie tylko grupę docelową, zbadać konkurencję, ale także rozważyć kwestię dystrybucji i magazynowania. Aby uniknąć kosztów związanych z logistyką należy wybrać odpowiedni model sprzedaży. Doskonałym rozwiązaniem jest dropshipping, który polega na przeniesieniu odpowiedzialności za magazynowanie towaru oraz jego wysyłkę do klienta z właściciela sklepu na hurtownię bądź producenta. Sprawdza się to przede wszystkim w przypadku nowych przedsiębiorców o małym budżecie początkowych, jak i właścicieli niewielkich e-sklepów.

ecommerce

Zintegrowanie systemów hurtowni i sklepu pozwala na automatyczną aktualizację oferty (wraz ze zdjęciami i opisami produktów, jak też wszelkimi materiałami marketingowymi), a cały system pozwala przedsiębiorcy skupić się na promocji sklepu w Internecie i budowaniu silnej marki. Dropshipping umożliwia skorzystanie ze zniżek i pakietów rabatowych oferowanych przez hurtownię oraz eliminuje konieczność zamrażania kapitału. Sama hurtownia może też zajmować się przyjmowaniem zwrotów oraz rozpatrywaniem reklamacji. Warto odpowiednio ustalić warunki współpracy, w ramach tego modelu sprzedaży, aby umowa była korzystna dla obu partnerów handlowych.

Hurtownie z galanterią skórzaną w opisanym modelu dropshipping, znajdziesz na stronie: http://bagexpress.pl/p/4/modele-sprzedazy/drop-shipping – testuj za darmo.

 

logotyp ue

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dotacje na innowacje – Inwestujemy w Waszą przyszłość
      Tytuł projektu: Stworzenie i wdrożenie systemu B2B usprawniającego współpracę Nidea sp. z o.o. z partnerami w zakresie zamówień, obsługi należności i wymiany dokumentów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E




Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy