Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CNN przejmie technologicznego bloga Mashable?

12-03-2012, 11:39

Mashable może zostać przejęte przez CNN za ponad 200 milionów dolarów - dowiedział się nieoficjalnie bloger Felix Salmon pracujący dla agencji Reuters. Transakcja ma zostać ogłoszona jeszcze w tym tygodniu.

Felix Salmon na łamach Reuters TV poinformował, że CNN może przyznać się do przejęcia bloga Mashable już we wtorek. Przecieki tego typu pojawiły się podczas konferencji SXSW.

Czytaj także: Polskie startupy na TechCrunch Disrupt

Pierwsze reakcje na tego typu doniesienia są w branży bardzo mieszane. Każdy ma w pamięci niedawne przejęcie przez AOL bloga technologicznego TechCrunch, które spowodowało wiele negatywnych następstw. Choć witrynę wciąż odwiedza wiele milionów internautów, z zespołu redaktorów odeszły niemal wszystkie najbardziej znane nazwiska.

We wrześniu ubiegłego roku TechCruncha opuścił również jego założyciel, który ze zgromadzonych podczas sprzedaży bloga pieniędzy rozpoczął inwestowanie w opisywane przez siebie startupy. Tego typu kroki wywołały natomiast liczne dyskusje na temat obiektywności blogerów, a także wewnętrznych konfliktów w samym AOL.

Jak zauważa Salmon, wszystkie większe korporacje zwykle mają nadzieję, że uda im się uniknąć błędów popełnianych przez konkurentów. Nie inaczej będzie prawdopodobnie również w tym przypadku, a biorąc pod uwagę, że Mashable już teraz współpracuje z CNN, przejęcie witryny wydaje się bardzo naturalnym krokiem.

Czytaj także: Komputery zaczynają pisać newsy. Zastąpią dziennikarzy?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Reuters TV



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag TechCrunchtag przejęciatag mediatag Mashabletag CNNtag blogitag AOL