Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Firma ClickAd oficjalnie wprowadziła do swojej oferty nową usługę reklamową - Click2Call, realizowaną w modelu pay per performance. W modelu ty reklamodawca płaci za wykonanie przez odbiorcę reklamy konkretnej czynności - w tym przypadku chodzi o nawiązanie rozmowy głosowej.

Click2Call łączy w sobie tradycyjną komunikację opartą o rozmowę głosową z wszystkimi zaletami promocji prowadzonej w internecie.

Zasada działania Click2Call opiera się na umożliwieniu internaucie połączenia się z konsultantem lub sprzedawcą bezpośrednio produktu/usługi z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności korzystania z tradycyjnej telefonii.

W wariancie usługi CallBack internauta zostawia swój numer telefonu i prosi o oddzwonienie - określając wcześniej datę i czas, w którym ma nastąpić kontakt.

Wraz z wejściem Click2Call na rynek uległa zmianie strategia i filozofia działania agencji ClickAd, która do tej pory postrzegana była jako broker reklam online.

Warto przypomnieć, że opisywany model usługi reklamowej już kilka lat temu wszedł na rynki zachodnie, jako Pay Per Call, a od połowy ubiegłego roku był testowany na polskim rynku w sieci Ad.Net.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie: