Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Firma Cisco wystartowała z kampanią promocyjną zatytułowaną "Cisco komponuje dla Ciebie". Jej celem jest udostępnienie klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) technologii sieciowych Cisco na warunkach dostosowanych do specyfiki tego typu firm.

Zestawy produktów są przeznaczone dla odbiorców końcowych, małych i średnich przedsiębiorstw zatrudniających do 250 pracowników. W ich skład wchodzą produkty umożliwiające stworzenie zintegrowanej sieci w przedsiębiorstwie, skorzystanie z bezprzewodowych łączy oraz zapewnienie bezpieczeństwa danej sieci w połączeniach z klientami i partnerami.

Jarosław Kubicki, dyrektor handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży do małych i średnich przedsiębiorstw w firmie Cisco uważa, że współpraca jego firmy z sektorem MSP jest kluczowa.

- Małe i średnie przedsiębiorstwa są filarem polskiej gospodarki. Stanowią one około 99% wszystkich przedsiębiorstw w Polsce, ich udział w tworzeniu PKB wynosi około 50%, a łączny poziom zatrudnienia sięga 6 milionów pracowników. Dlatego też zdecydowaliśmy się rozpocząć kampanię mającą na celu popularyzację nowoczesnych i bezpiecznych rozwiązań informatycznych w tym sektorze - powiedział Kubicki.

Najważniejszym elementem przedsięwzięcia dla przedsiębiorstw, które będą zainteresowane współpracą z Cisco, jest cena gotowych zestawów. Ma ona być niższa od sumy sugerowanych cen detalicznych poszczególnych składników zestawu.

Szczegóły dotyczące kampanii "Cisco komponuje dla Ciebie" dostępne są na stronie www.cisco.pl.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Cisco