Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Cinema City: Bilety na filmy kupuj w sieci i drukuj w domu

16-10-2010, 19:36

Rezerwowanie biletów przez internet to wygodna sprawa, gdyby nie trzeba było pojawiać się w kinie na co najmniej 30 minut przed seansem, by opłacić i odebrać bilet. Cinema City postanowiło w końcu znacznie ułatwić proces zakupowy biletów. Aktualizacja o wypowiedź przedstawiciela Grupy Multikino.

Rezerwację biletów przez internet umożliwiają praktycznie wszystkie duże sieci kin w Polsce. Jednak by opłacić i odebrać bilet, trzeba stawić się w kinie odpowiednio wcześnie (standardowo ok. 30 minut przed seansem), bo inaczej rezerwacja przepada. Jeśli wybieramy się na popularny film, trzeba przybyć jeszcze wcześniej, mając na względzie czas oczekiwania w kolejce.

Tę niedogodność dla klientów jako pierwsza eliminuje sieć kin Cinema City. Już teraz wchodząc na stronę tej sieci w zakładkę Repertuar, można nie tylko zarezerwować sobie miejsce na wybrany film w wybranym czasie, ale także opłacić bilet, a następnie wydrukować go na domowej drukarce (opcja "Kupuj i drukuj"). System pozwala wybrać rodzaj biletu, miejsce na widowni oraz sposób płatności. Z wydrukowanym biletem można udać się prosto do biletera. 

Jak informują przedstawiciele sieci, wprowadzony system zakupu biletu przez internet dotyczy każdego kina Cinema City w Polsce.

www.cinema-city.pl

Czekamy na informacje od konkurencyjnych sieci kin, kiedy wprowadzą do swoich systemów rezerwacji podobne udogodnienia.

Aktualizacja:

- Multikino planuje uruchomienie usługi kupna biletów przez internet. Na razie uruchomiliśmy tę usługę w naszym kinie na Łotwie i Litwie. Mamy nadzieję, że w Polsce również ta usługa będzie dostępna już na początku 2011 roku - poinformowała Dziennik Internautów Marta Czartoryska Dyrektor ds. Komunikacji i PR Grupy Multikino S.A.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR