Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Chłopcy i panowie na swoje święto chcą płytę CD lub zegarek

30-09-2010, 14:32

Okazuje się, że 52% mężczyzn nie świętuje Dnia Chłopaka, który obchodzony jest 30 września. Zdania na temat preferencji prezentowych są podzielone: od płyt CD, przez zegarki, a kończąc na breloczkach - tego oczekują mężczyźni od swoich kobiet. Serwis Ceneo przeprowadził badania dotyczące męskich upodobań.

Sonda
Obchodzisz Dzień Chłopaka?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W przeprowadzonej ankiecie jedno z zadanych pytań dotyczyło najczęściej odwiedzanych przez mężczyzn grup produktów. Spośród kategorii dostępnych na Ceneo.pl najwięcej z ankietowanych Panów (23%) wskazało na „sprzęt RTV”, niewiele mniej wybrało „komputery” – 22%. Na to samo pytanie odpowiedziały również Panie – u kobiet  bezkonkurencyjna okazała się natomiast kategoria „odzież, obuwie, dodatki”.

>> Czytaj też: 7 gadżetów, których pragnąłeś. Tylko dla dorosłych!

Lista prezentów z okazji Dnia Chłopaka
fot. - Lista prezentów z okazji Dnia Chłopaka
Panowie zostali zapytani o to, jaki prezent na Dzień Chłopaka chcieliby dostać. Spośród podanych opcji najwięcej głosów dostała płyta CD. Na drugim miejscu znalazł się zegarek, a na trzecim alkohol oraz konsola do gier. Mało popularne okazały się chętnie kupowane przez Panie ubrania – krawat, bluza czy sweter to niezbyt trafny pomysł na prezent.

Kobiety mają problem. Dwa dni po Dniu Kobiet mało hucznie obchodzony jest Dzień Mężczyzn, jednak ta kartka z kalendarza odchodzi w zapomnienie szybciej niż Dzień Chłopaka, który przypada na 30 września. 52% ankietowanych oświadczyło, że nie obchodzi tego dnia, 27% celebruje to święto, a tylko 21% twierdzi, iż obchodzi sporadycznie.

>> Czyta też: Fiskus może żądać podatku od prezentów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *