Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Chcesz zwiększyć liczbę klientów firmy? Zleć usługę pozycjonowania

08-01-2018, 09:54

Każdy nawet innowacyjny biznes nie przyniesie oczekiwanego dochodu, gdy zostanie niezauważony. Przedsiębiorcy, którzy chcą zwiększać swoje zyski i pozyskiwać nowych klientów powinni zlecić usługę pozycjonowania.

Czym jest pozycjonowanie?

Jest to skuteczne działanie marketingowe oparte na działaniach, które mają spowodować wysoką pozycję strony w wyszukiwarce w tzw. naturalnych wynikach wyszukiwania. Serwis Google promuje na najwyższych pozycjach witryny, które uznaje  za wartościowe. Firma zajmująca się pozycjonowaniem stron dostosowuje witrynę do wielu wymogów wyszukiwarki.

Działania wpływające na wysoką pozycję

Agencja zajmująca się pozycjonowaniem musi przeprowadzić szereg działań, by strona klienta osiągnęła wysokie wyniki. Organicznych wyników nie da się „kupić” – dobra pozycja strony jest konsekwencją przemyślanych działań.

Jednym z pierwszych działań jest optymalizacja treści na stronie. Treści muszą być nie tylko ciekawe dla osób odwiedzających stronę, unikalne, ale także odpowiednio nasycone frazami kluczowymi. Zbyt małe nasycenie fraz może nie przynieść satysfakcjonujących wyników, a zbyt duże nasycenie może spowodować nałożenie kary przez Google za spam. Agencja przeprowadza również wiele działań technicznej optymalizacji witryny. Przykładowymi działaniami optymalizacyjnymi są:

  • budowanie wartościowych linków zewnętrznych,
  • przyspieszenie czasu ładowania strony,
  • udoskonalenie kodu programistycznego,
  • stosowanie odpowiednich metaopisów i metatytułów,
  • poprawienie adresów URL.

Po jakim czasie pozycjonowanie przynosi efekty?

Niestety pozycjonowanie nie przyniesie zamierzonych efektów z dnia na dzień. Wpływ działań pozycjonujących można zobaczyć po kilku miesiącach. Na szybkość efektów pozycjonowania ma wpływ kilka czynników: konkurencyjność fraz, obszar działania czy wiek witryny. Jeżeli w danym regionie czy mieście pozycjonowana jest już dwudziesta witryna warsztatu mechanicznego, która wykorzystuje naturalne frazy jak „mechanik Nowy Sącz”, będzie trzeba poczekać na zadowalające wyniki.

Podobnie jest z obszarem działania. Pozycjonowanie lokalne oparte o miasto i najbliższą okolice w której działa firma, przyniesie szybsze efekty niż pozycjonowanie firmy nastawione na działanie ogólnokrajowe.

Na rezultat pozycjonowania ma wpływ czas jaki witryna istnieje w sieci. Serwis Google lepiej ocenia lepiej strony, które istnieją w Internecie jakiś czas. Szybciej będzie przebiegać pozycjonowanie strony założonej klika lat temu niż witryny, która została niedawno założona. Jest to ważne zwłaszcza dla firm sezonowych. Pozycjonowania nie można zlecać przed rozpoczęciem sezonu, ponieważ gdy działanie to zacznie odnosić skutek, sezon będzie zakończony.

Zapraszamy firmy z Wrocławia lub kierujące swoje działania do osób z Wrocławia i okolic – pozycjonowanie stron wraz z optymalizacją i działaniami pokrewnymi oferuje agencja SEO LTB z Wrocławia.

seo

Jakie są zalety pozycjonowania?

Im lepsza pozycja w wyszukiwarce, tym więcej użytkowników odwiedza stronę firmy. Większość z nich może stać się w przyszłości nabywcami oferowanych produktów lub usług. Ruch na stronie czy zajmowane pozycje można sprawdzać za pomocą Google Analytics. Pozycjonowanie pozwala poznać preferencje i potrzeby klientów. Dzięki narzędziom analitycznym Google można sprawdzić, po użyciu jakich fraz czy zapytań użytkownicy wchodzą na stronę. Pozwoli to na opracowanie długofalowych działań w oparciu o potrzeby klientów.

Pozycjonowanie wpływa na budowanie zaufania do marki. Google cieszy się wielką popularnością wśród internautów. W Polsce około 97% użytkowników korzysta z tej przeglądarki. Jest w nas świadomość, że strony w wysokich wynikach wyszukiwania są wiarygodne, dlatego wybierane są chętniej niż strony zajmujące dalsze pozycje. Pozycjonowanie wpływa na rozwój biznesu. Im wyższa pozycja tym większe grono odbiorców, zrealizowanych umów czy transakcji. Pozycjonowanie warto wesprzeć dodatkowymi formami promocji, takimi jak social media czy kampanie płatnych linków, np. poprzez Google AdWords.

Rzetelna agencja wykonująca usługi pozycjonowania musi przeprowadzać działania zgodnie z wymogami serwisu Google. Zlecając pozycjonowanie amatorom, nie znającym dobrze realiów i wymogów wyszukiwarki, nie dysponującym odpowiednimi narzędziami, można narazić się na nałożenie filtra lub bana od Google.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy