CES 2012: celebryci promowali najnowsze trendy technologiczne

16-01-2012, 21:10

Aktorzy, sportowcy, muzycy oraz artyści uświetnili swoją obecnością międzynarodowe targi CES 2012, prezentując innowacyjne produkty i technologie. Rozpoczęte w Las Vegas we wtorek 10 stycznia br. największe na świecie targi branży CE - Consumer Electronics Show 2012 - trwały cztery dni.

Aktorka Eliza Dushku zaprezentowała program Entertainment Matters, jako jego ambasadorka. Entertainment Matters to program zaprojektowany dla środowiska filmowego z Hollywood, który pojawia się na targach w Las Vegas już po raz drugi. W ramach współpracy Dushku była gospodynią wtorkowego programu „CES All Access Live” w Spike TV, a wieczorem poprowadziła ekskluzywne przyjęcie dla VIP-ów w Tryst Nightclub w hotelu Wynn Las Vegas. Dushku zyskała popularność rolą w serialu „Buffy: postrach wampirów” i kilku popularnych filmach.

Jillian Michaels, inspirująca osobowość telewizyjna oraz liderka fitnessu, udzielała wywiadów przy okazji obecności w panelach dyskusyjnych w strefie FitnessTech Zone, w ramach współpracy z firmą BodyMedia.

Uznany raper 50 Cent rozdawał autografy i promował swoją nową firmę SMS Audio, która produkując m.in. bezprzewodowe słuchawki, łączy technologię, funkcjonalność oraz styl, aby każdy jej produkt cechował się najwyższą jakością dźwięku, wygodą oraz modnym designem.

Czytaj też: Justin Bieber najpopularniejszą osobą w Bing

Wielka gwiazda muzyki, nominowany do nagrody Grammy zdobywca platynowej płyty Justin Bieber pojawił się na targach razem z firmą TOSY Robotics i wspierał promocję innowacyjnego robota służącego przede wszystkim rozrywce przy stoisku TOSY ulokowanym w Robotics TechZone.

Dennis Rodman, gracz należący do sław NBA, zaprezentował Paltalk, serwis pozwalający użytkownikom na odkrywanie internetowego świata chatu, wzbogacony o nowe technologie kamer internetowych.

Znany raper i aktor LL COOL J przedstawił nową technologię Boomdizzle na scenie CNET. Ponadto LL COOL J wystąpił publicznie na stanowisku Dolby i zaprezentował utwór, który stworzył przy użyciu Boomdizzle, odtwarzając go na laptopie z technologią Dolby.

Na targach obecny był również Justin Timberlake, który jako współwłaściciel MySpace promował internetową telewizję społecznościową, która funkcjonuje dzięki aplikacji MySpace TV.


Następny artykuł » zamknij

Kolejny atak na Izrael

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031