Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CenterNet i PTK Centertel potrzebują więcej czasu na negocjacje dotyczące nawiązania współpracy międzyoperatorskiej - poinformowali przedstawiciele nowego operatora w komunikacie prasowym. Rozpoczęcie świadczenia usług jeszcze w pierwszej połowie 2008 roku stanęło pod znakiem zapytania.

List intencyjny w sprawie współpracy został podpisany 20 grudnia 2007 roku. Od tego czasu toczą się negocjacje na temat udostępnienia infrastruktury Centertela na potrzeby CenterNetu. Wyłączność udziału Centertela w negocjacjach obowiązywała do wczoraj - 31 marca br., natomiast list intencyjny obowiązuje do 1 maja br.

Jednakże z informacji przekazanych wczoraj w komunikacie prasowym przez CenterNet wynika, że rozmowy między obiema firmami wciąż trwają. Jednym z powodów przedłużenia negocjacji może być fakt, że w grę wchodzą nietypowe ustalenia - firmy miałyby wymienić się częstotliwościami - donosi Gazeta Prawna.

- Planowana umowa z Centertelem jest niezwykle ważna dla naszych planów biznesowych, chcemy dać naszym klientom coś wyjątkowego, dlatego też potrzebujemy nieco więcej czasu na negocjacje - wyjaśnia Leszek Siwek Prezes Zarządu CenterNet S.A.- Mamy już opracowane logo i nazwę naszej marki popularnej, skończyliśmy najważniejszą część badań marketingowych, a dział sprzedaży prowadzi negocjacje związane z siecią dystrybucji. Nasze przygotowania do rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych weszły w decydującą fazę. - dodaje.

W związku z powyższym wątpliwe wydaje się, by operator rozpoczął działalność zgodnie z planem, czyli jeszcze w pierwszej połowie tego roku. Im później zacznie, tym trudniej będzie mu wykonać tegoroczny plan, zakładający zdobycie 200 tysięcy klientów. Firma musi ponadto spieszyć się z budową własnej infrastruktury, gdyż do końca 2009 roku w jej zasięgu znaleźć się musi 15 proc. Polaków.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E