Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ceneo: nasza usługa daje nam przewagę nad konkurencją

06-03-2012, 12:33

Do końca stycznia zrealizowano ponad 4000 zakupów za pomocą pilotażowej usługi Kup na Ceneo. Klienci najczęściej korzystali z tej opcji, kupując książki (60%), choć nie brakowało też zamówień, gdzie przedmiotem były telefony komórkowe - wynika z danych Ceneo.pl.

Usługa Kup na Ceneo została uruchomiona w listopadzie 2011 roku, o czym informowaliśmy w Dzienniku Internautów jako pierwsi jeszcze październiku. Usługa Kup na Ceneo polega na tym, że użytkownicy nie muszą już przechodzić na strony sklepu, aby kupić towar. Można to zrobić ze strony porównywarki. Taką możliwość udostępniono pilotażowo w 5 kategoriach - Filmy, Gry, Książki, Muzyka, Telefony komórkowe.

- Dokonywanie zakupów przez Ceneo.pl jest bardzo wygodne, wystarczy jedynie wypełnić prosty formularz - nie ma konieczności rejestracji. Użytkownik, kupując bezpośrednio na Ceneo, może zalogować się danymi z serwisu Allegro bądź zrobić zakupy bez logowania - mówi Joanna Bilińska, Dyrektor Działu Bezpieczeństwa i Wsparcia Biznesu.

Obecnie na Ceneo jest 800 tysięcy ofert "koszykowych" z 50 sklepów. Zdaniem Ceneo duża liczba ofert przekłada się na zamówienia. Od momentu startu do końca stycznia zrealizowano ponad 4000 transakcji. Największą popularnością cieszą się książki, które stanowią ponad 60% liczby zamówień, choć pod względem wartości zamówień przodują telefony komórkowe.

Czytaj też: Porównywarka cen Nokaut.pl w Wirtualnej Polsce

Ceneo twierdzi, że komentarze do zamówień Kup na Ceneo są pozytywne, a użytkownicy przekonali się do nowej usługi. Serwis nie chce jednak podać, jaki był procent odrzuceń w przypadku usługi Kup na Ceneo, co oznacza, że nie wiadomo, ilu klientów cofnęło się przed zakupem na Ceneo.

W ostatnim czasie dodano nowe filtry - obecnie można wybrać konkretne miasto, w którym dany towar można odebrać osobiście. Taka możliwość stanowi jeszcze niewielką część zamówień, ale według Ceneo ta forma dostawy towaru będzie cieszyła się rosnącą popularnością, podobnie jak ma to miejsce w USA i Europie Zachodniej.

- Nie rezygnujemy z porównywania cen - usługa Kup na Ceneo jest dodatkowa. To nasza przewaga nad konkurencją, ale także świetne rozwiązanie dla użytkowników – tłumaczy Jakub Walczak, Specjalista ds. PR i Komunikacji w Ceneo.pl.

Porównywarka cen w połowie marca udostępni funkcję w kolejnych kategoriach: Biżuteria i zegarki, Dla dziecka, Uroda i w części kategorii Dom i Ogród. Docelowo usługa będzie uruchomiona w całym serwisie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR