Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CDP.pl zaoferuje filmy. Widz zapłaci za dostęp "na zawsze"

28-05-2013, 15:23

Zamknięte testy serwisu filmowego rozpoczęła spółka CDP.pl z grupy CD PROJEKT. Firma ujawniła, że na jej platformie widz nie będzie płacił za jednorazowy, ale za stały dostęp do danego filmu.

Serwis cyfrowej dystrybucji plików CDP.pl jest kojarzony przede wszystkim z grami, a także z e-bookami i komiksami. Teraz ma być poszerzony o filmy z gatunku science-fiction, horrory, obyczajowe oraz produkcje kina alternatywnego.

Platforma umożliwi wielokrotne oglądanie zakupionego filmu i będzie funkcjonować w modelu DTO (download-to-own) oraz streamingu w technologii Microsoft Silverlight.

CDP.pl poinformowała, że w pierwszym etapie beta-testów grupa 100 użytkowników będzie testować nowo wprowadzone rozwiązania. W drugim etapie CDP.pl zaprasza do testów szerszą grupę ludzi. Wszyscy chętni do wzięcia udziału w tym etapie mogą zarejestrować się na stronie www.cdp.pl/testy-filmow, gdzie można znaleźć formularz rejestracyjny do pozostawienia swojego e-maila.

zrzut

Nie wszystkie osoby zgłaszające się do testów zostaną do nich dopuszczone. Grupa testerów ma być wylosowana. Dla aktywnie testujących CD Projekt obiecuje filmy, e-booki i gry gratis.

Czytaj także: Obrazek z Hobbita w aplikacji mobilnej? Dla Hollywoodu to piractwo!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR