Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Castorama z pełną obsługą zamówień internetowych, PKO BP z propozycją dla startupów i SOLAR z nową platformą sprzedażową. Przegląd #e-biznes

13-03-2017, 09:07

W dzisiejszym przeglądzie o nowych propozycjach sieci handlowych - internetowym rynku Carrefoura i dostawie Castoramy - oraz o kolejnym programie PKO BP dla startupów - i nie tylko. Zapraszam do lektury.

  • Rozpoczął się kolejny nabór do ścieżki akceleracyjnej „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!”, stanowiącej część programu prowadzonego wspólnie z MIT Enterprise Forum Poland i skierowanej do innowacyjnych startupów z branży finansowej. Wybrane firmy PKO BP wesprze w komercjalizacji nowego produktu bądź usługi. Do programu wejdzie 5 najlepszych startupów „fintechowych” (źródło: materiał PKO BP).
  • Fachowcy.pl mają już 2384 klientów - od początku lutego ich baza wzrosła o 166 firm, zaś przez ostatni rok całkowita liczba klientów netto wzrosła o 99%. Wartość umów podpisanych w lutym 2017 r. wyniosła blisko 512 tys. zł netto (źródło: materiał prasowy Fachowcy.pl).
  • Platforma pożyczek społecznościowych Mintos łączy inwestorów z pożyczkobiorcami, zaciągającymi pożyczki w instytucjach pozabankowych. Do platformy dołączyła Grupa Aasa, specjalizującą się w pożyczkach ratalnych - ma to być dla niej źródło dodatkowego finansowania dalszego rozwoju biznesu w Polsce i na świecie (źródło: materiał prasowy Aasa).
  • Carrefour planuje uruchomienie Carrefour Marketplace - internetowego targu pod swoją egidą - w Polsce. Działająca już w Hiszpanii, Francji i Brazylii platforma daje producentom żywności (i nie tylko) możliwość sprzedaży swoich wyrobów za pośrednictwem strony sieci (źródło: materiały Carrefour).
  • Za wdrożenie nowego systemu sprzedaży internetowej dla spółki modowej SOLAR firma Divante z Grupy OEX zakwalifikowała się do finału konkursu Imagine Excellence Awards. Nagroda ta przyznawana jest najlepszym sklepom internetowym przez Magento Inc. SOLAR w 2016 r. przeniósł się na platformę Magento 2 (źródło: materiał prasowy Divante).
  • Castorama, jako pierwszy sklep z artykułami budowlanymi i wyposażenia wnętrz w Polsce, uruchomiła usługę „zamów z dostawą”. Klienci mają internetowy dostęp do ponad 50 tys. produktów i zagwarantowaną dostawę, nawet materiałów budowlanych. Uruchomienie sklepu internetowego przebiegało w dwóch etapach, poczynając od grudnia 2016 r. i 3 sklepów w woj. mazowieckim (źródło: materiał prasowy Castorama).

Zapraszam do czytania i komentowania. Jeśli traficie na świeży lub ponadczasowy tekst poświęcony e-biznesowi, napiszcie do mnie: jr@di24.pl) - możliwe, że zamieszczę informację o nim w kolejnym przeglądzie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E