Cardtronics rozpoczyna współpracę z Centrum Handlowym Posnania, które dziś zostało oficjalnie otwarte w stolicy Wielkopolski. Jest to kolejny krok Cardtronics w Polsce w kierunku rozwoju sieci bankomatów.
Z analiz firmy badawczej RBR, monitorującej branżę ATM na świecie i w Europie wynika, że w 2014 r. na każdy milion mieszkańców w Polsce przypadało jedynie 485 bankomatów, podczas gdy w Wielkiej Brytanii 1066, a w Stanach Zjednoczonych 1355.
Przeczytaj: "Finansowy ninja" - podręcznik finansów osobistychKsiążka "Finansowy ninja" to przewodnik po finansach osobistych, który każdy powinien przeczytać jeszcze w szkole. 544 strony praktycznej wiedzy o oszczędzaniu, zarabianiu, optymalizacji podatkowej, negocjowaniu i inwestowaniu, które pomogą Czytelnikowi zostać prawdziwym finansowym ninja i osiągnąć bezpieczeństwo finansowe. Szczegółowa recepta na to, jak mądrze zarządzać pieniędzmi, uniknąć pułapek zastawianych przez instytucje finansowe oraz skutecznie zaplanować swoją emeryturę.* |
- Jako Cardtronics możemy o sobie powiedzieć, że oferujemy bardzo powszechny dostęp do gotówki oraz dzielimy się naszym międzynarodowym doświadczeniem. Nasze bankomaty już dziś są obecne na stacjach paliwowych takich operatorów, jak: Shell i Statoil oraz w sieciach handlowych i licznych lokalizacjach indywidualnych. - mówi Maciej Żołyński z Cardtronics Polska.
Cardtronics ma doświadczenie w zarządzaniu bankomatami i pozabankowym właścicielem i operatorem sieci bankomatów w Europie oraz Ameryce Północnej. Firma obsługuje transakcje w blisko 200 000 urządzeniach. Wykorzystując synergię wynikającą z działalności w Niemczech i ogólnego funkcjonowania w Europie, Cardtronics obecnie obsługuje ponad 1 100 bankomatów w Niemczech i w Polsce. W planach ma dalszy rozwój na tych rynkach.
Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).
Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.
Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy specjalne: |