BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

12-10-2015, 22:45

Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.

Comarch CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające personalizację obsługi klienta. 

Comarch CRM 2.0 stworzony został w oparciu o najnowsze technologie oraz Responsive Web Design umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów.


Źródło: Informacja prasowa. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag wdrożeniatag CRMtag Comarchtag BZ WBK
To warto przeczytać













RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

suplementy
« Marzec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Serwisy specjalne: