Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Budzimy polski e-biznes

redakcja 13-09-2012, 19:05

Cykl bezpłatnych konferencji "E-commerce w Praktyce" to już dobrze znana marka w branży. Jesienna edycja wydarzenia rusza za tydzień i od 17 do 20 września dotrze do czterech polskich miast. O tym, co szykują dla uczestników organizatorzy, rozmawiamy z Michałem Kraus, PR/Marketing Managerem Empathy - Internet Software House i koordynatorem wydarzenia.

Michał KrausSkąd decyzja o organizacji drugiego w tym roku roadshow Akademii Empathy?

Odpowiedź jest prosta – z potrzeby. Na majowe spotkania w 7 miastach zarejestrowało się ponad 1000 osób. Podczas rozmów z właścicielami sklepów internetowych okazało się, że rynek e-commerce potrzebuje solidnej i aktualnej wiedzy na temat dostępnych narzędzi. My chcemy im tych informacji dostarczyć. Każda z konferencji ma budzić lokalnych przedsiębiorców, zainspirować do zmian w ich biznesach interenetowych. Pewne rozwiązania, takie jak zaawansowane silniki rekomendacji czy integracje systemów informatycznych, rodzą ciągle sporo wątpliwości i pytań. Na wszystkie wraz z naszymi ekspertami staramy się odpowiadać w czasie roadshow. A o tym, że takie eventy mają sens, świadczy najlepiej liczba rejestracji, jakie udało się nam zebrać. Po pierwszym tygodniu promocji mieliśmy już ponad 400 chętnych!

Przypomnijmy, do kogo są skierowane konferencje?

Na nasze konferencje może przyjść każdy, kto już działa bądź myśli właśnie o wejściu na e-rynek, czy to w roli sprzedawcy internetowego, czy dostawcy usług dla branży. Ważne, aby podkreślić, że nasze spotkania są bezpłatne, wymagają jednak wcześniejszej rejestracji za pomocą formularza na stronie www.akademiaempathy.pl. W edycji jesiennej odwiedzimy kolejno Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę.

E-commerce w Praktyce
fot. - E-commerce w Praktyce
Jakie firmy zostały partnerem tej edycji wydarzenia?

Tym razem roadshow organizujemy z Contium SA, Gravity Reco, e24cloud.com, marką Allegro – Sendit, Krajową Izbą Rozliczeniową (PayByNet), kancelarią radcy prawnego Marianny Poproch-Wesołowskiej oraz agencją Public Dialog. We Wrocławiu będzie z nami dodatkowo Ceneo. Ponadto wspiera nas prawie 20 patronów medialnych, za co z tego miejsca chciałbym podziękować.

Agenda konferencji została opracowana na podstawie sugestii uczestników poprzednich edycji. Jakie tematy uznali za szczególnie ważne?

Wśród sugerowanych zagadnień były m.in. kwestie związane z narzędziami promocji dla e-sklepów. Stąd wśród prelegentów pojawią się Karolina Borkowska i Paweł Bylicki z agencji Public Dialog, którzy uzbroją uczestników w wiedzę na temat budowania strategii PR dla własnej firmy. O kanałach, których wykorzystanie wpływa pozytywnie na konwersję w sklepach internetowych, jak e-mail marketing i social media, opowie z kolei Basia Molga. W każdym mieście przewidujemy też prezentacje dotyczące rozwiązań logistycznych, hostowania w chmurze oraz podboju rynków zagranicznych.

Po raz pierwszy w czasie konferencji we Wrocławiu odbędą się też warsztaty. Czego będą dotyczyć?

E-commerce w Praktyce
fot. - E-commerce w Praktyce
Rzeczywiście, we Wrocławiu oprócz wykładów zdecydowaliśmy się sięgnąć po najbardziej praktyczną formę edukowania – warsztaty dla 20-osobowej grupy chętnych. Szkolenie poprowadzi  Bartosz Majewski (Contium SA) wraz z Tamasem Motajcsekiem (Gravity), będzie ono dotyczyć wykorzystania silnika rekomendacji w zwiększaniu konwersji i sprzedaży. Niestety miejsca na warsztaty są już jednak wyczerpane.

Czym jeszcze zaskoczy uczestników jesienna edycja wydarzenia?

Nowością będzie także obecność wśród prelegentów osoby spoza branży – Piotra Frankowskiego. Redaktor naczelny takich magazynów, jak TopGear czy RAMP, świetnie prowadzi nie tylko samochody, ale i własny biznes o czym będzie można usłyszeć na konferencjach.

 

Chcesz wziąć udział w bezpłatnej konferencji „E-commerce w Praktyce”? Zarejestruj się na www.akademiaempathy.pl. Są do wzięcia ostatnie wolne miejsca!

Dziennik Internautów (di24.pl) jest patronem medialnym wydarzenia.

Czytaj: "E-commerce w Praktyce - Jesień". Znamy już pełną agendę roadshow!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR