Brytyjczykom wciąż nie podobają się reklamy iPada

01-05-2012, 14:20

Wsparcie dla sieci 4G w nowym iPadzie, które działa wyłącznie w Ameryce Północnej, budzi wiele kontrowersji w Wielkiej Brytanii oraz Australii. Użytkownikom nie podoba się sposób, w jaki reklamowane jest urządzenie.

Na początku kwietnia brytyjski regulator poinformował, że zbada reklamy nowego iPada w związku z licznymi skargami użytkowników niezadowolonych z urządzenia. Sprzęt, pomimo deklarowanego wsparcia dla 4G, współpracuje tylko z amerykańskimi standardami sieci.

Czytaj także: Ponad 600 tys. komputerów Mac zarażonych wirusem Flashback

W Wielkiej Brytanii zasięg sieci 4G jest bardzo ograniczony, ale nawet po tym jak zostanie rozbudowany, nowy iPad i tak nie będzie z nimi współpracował - zauważa BBC. Firma Apple po skargach użytkowników usunęła z brytyjskich reklam informację o wsparciu nowego tabletu dla 4G. Problem pozostał jednak w sieci.

Na stronach kalifornijskiego koncernu wciąż można przeczytać o 4G w nowym iPadzie. Jak jednak informuje BBC, w liście przedstawionym przez Apple przeczytać można o tym, że "z brytyjskiej strony firmy usunięto wszystkie odniesienia do wsparcia 4G w nowym iPadzie".

Podczas zakupów na stronie koncernu nadal można jednak przeczytać o wersji iPada "Wi-Fi + 4G", co jest powodem kolejnych skarg. Mimo że na dole strony wyjaśniono, iż 4G wspierane jest wyłącznie w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, brytyjski regulator w związku z zażaleniami uznał informację o obsłudze szybkich sieci bezprzewodowych za "potencjalnie sprawiającą problemy".

Czytaj także: Wymienił nerkę na iPada, tera sam potrzebuje nowej


Źródło: BBC
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031