Branża wystawiennicza w XXI wieku - nowe technologie i internet

informacja prasowa 30-04-2013, 14:07

Dla nowoczesnych wystawców targi to wielka szansa i niezwykła okazja, dzięki której mogą wiele zyskać. Jedyne co muszą zrobić, to zwrócić na siebie uwagę zwiedzających – a to, ostatnimi czasy jest coraz trudniejsze. W dobie internetu i niemal całkowitej cyfryzacji, wystawcy prezentując swój produkt czerpią pełnymi garściami z najnowszych technologii. Przyjrzyjmy się najciekawszym trendom, którym podlega nowoczesna zabudowa targowa.

targi zabudowa ferrari warszawa

Ceny udziału w najpopularniejszych i najważniejszych dla poszczególnych branż targach często bywają zawrotne. Dlatego wystawcy wykupując jak najmniejszą powierzchnię muszą sprawić, by to właśnie ich stoiska targowe zapadły zwiedzającym w pamięć. Jak to zrobić? Jednym z rozwiązań jest zastosowanie monitorów LCD oraz różnego rodzaju playerów. Specjaliści przewidują wręcz, że w najbliższych latach statyczna reklama zupełnie odejdzie do lamusa. Reklamy multimedialne świetnie sprawdzają się na niewielkim stoisku, są estetyczne, przyciągają uwagę i zaskakują widza. Dodatkowo kreują wizerunek marki jako nowoczesny i wychodzący naprzeciw potrzebom klienta.

Zupełnie minimalistycznym rozwiązaniem jest z kolei multimedialny kiosk informacyjny. Te interaktywne urządzenia są niewielkie, intrygujące i łatwe w obsłudze. Dodatkowo czynnie angażują klienta w działania promocyjne firmy.

zabudowa targowa kwiaty polskie

Dla tych, którzy oszczędzać nie muszą również nie zabraknie gadżetów, dzięki którym ich zabudowa targowa stanie się prawdziwym dziełem sztuki. By zwrócić uwagę potencjalnych klientów, firmy na targach inwestują między innymi w: pokazy laserowe, technologie diodowe, kurtyny diodowe, które pozwalają wyświetlać obraz nawet w pełnym słońcu, czy chociażby fog screen, dzięki któremu zwiedzający, by dotrzeć do stoiska muszą przejść przez wyświetlaną reklamę. To nie Alicja po drugiej stronie lustra – nowoczesne targi to pokaz technologicznej siły!

Nie brakuje również gadżetów, które pomogą w trafieniu na odpowiednie stoisko. Co niektórzy organizatorzy targów jako środek transportu po całej przestrzeni proponują segway’e, czyli niewielkie dwukołowe pojazdy. Coraz częściej z prośbą o zgodę na udostępnienie materiałów reklamowych podczas targów zwróci się do nas… nasz telefon. Na popularności zyskuje bowiem tak zwany Bluetooth marketing. Dostępne są nawet zestawy słuchawkowe odsiewające dźwięki tła, dzięki którym można spokojnie rozmawiać nawet podczas najgłośniejszych imprez wystawienniczych. 

Mimo wszystkich tych ciekawych rozwiązań oraz coraz lepiej przystosowanych polskich miast do organizacji tego typu imprez, czasem jednak rezygnuje się z tradycyjnej wersji targów i przenosi się je do wirtualnego świata. Targi on-line co prawda również poszerzają i wzbogacają swoją ofertę ale nigdy nie zdobywają tak wielkiego uznania w środowisku. A w niektórych branżach takie wirtualne wydarzenie jest zupełnie nieprzydatne. Dlatego tradycyjne targi i wspaniała, przyciągająca odwiedzających zabudowa stoisk targowych ciągle wiodą prym! Czas popracować nad bezpośrednim kontaktem z klientem bo tego nic nie zastąpi – profesjonalne stoisko targowe to świetny początek i nowoczesna wizytówka firmy.

zabudowa targowa



***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.



RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy