Black Friday 2020 w internecie jest już rekordowy

27-11-2020, 17:23

Dzisiejsze wyniki sprzedaży spływające z platformy Shoper pokazują, że w tegoroczny Black Friday polscy internauci wydadzą w sieci jeszcze więcej niż rok temu. Tuż przed godz. 17 wartość zamówień złożonych w sklepach korzystających z oprogramowania Shoper była wyższa niż w Czarny Piątek 2019 (ten z kolei zakończył się wynikiem sprzedażowym lepszym o 185 proc. niż Black Friday 2018) i o połowę wyższa niż w miniony piątek.

- Za część notowanych dziś wzrostów odpowiada pojawienie się nowych sklepów na platformie jak i obserwowana przez nas coraz większa skłonność sprzedawców do prowadzenia działań reklamowych: w październiku aż połowa z nich deklarowała, że ma już zaplanowane akcje promocyjne na ostatni tydzień listopada. Jednak przede wszystkim widzimy, jak samo zjawisko Black Friday w sieci z roku na rok się nasila. W tym roku towarzyszyła mu odrobina niepewności. Z jednej strony mamy czas pandemii i zamknięte galerie handlowe, co naturalnie przekierowuje klientów do sieci - w październiku wartość transakcji na naszej platformie zwiększyła się o blisko 80 proc. w stosunku co do roku ubiegłego. Z drugiej strony święta zapowiadają się w tym roku bardziej kameralne, a spora część zakupów w Black Friday stanowiły zawsze prezenty. Tegoroczny wynik pokazuje jednak, że optymizm nie opuszcza konsumentów - ocenia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper.

Z oprogramowania Shoper korzysta obecnie ponad 15 tys. sprzedających w sieci, co czyli niemal 20 proc. właścicieli sklepów internetowych w Polsce.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
Tematy pokrewne:  

tag sklepy internetowetag Shopertag Black Friday
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy