Biznesowa sieć reklamy kontekstowej

25-10-2007, 10:20

BUSINESSCLICK to nowy system reklamy kontekstowej stworzony przez portal Money.pl przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.

Celem BUSINESSCLICK jest umożliwienie prowadzenie kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych odwiedzających serwisy o profilu biznesowym skupione w tej sieci. Obecnie przystąpiły do niej Abc.com.pl, Lex.pl, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl.

W przyszłości siecią BUSINESSCLICK objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z kolejnymi polskimi wydawcami oraz wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.

Tak jak w ogólnotematycznych sieciach tego typu (np. AdWords) oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca może także decydować na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę, a także ustalać koszty i zasięg kampanii.

- Istniejące w Polsce sieci ogólnotematyczne zamierzamy traktować jako partnerów, a nie konkurencję. - mówi Tomasz Musiał, dyrektor generalny BUSINESSCLICK.

www.businessclick.com


Następny artykuł » zamknij

Obsługa IMAP w Gmailu

  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031