Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Biznesowa sieć reklamy kontekstowej

25-10-2007, 10:20

BUSINESSCLICK to nowy system reklamy kontekstowej stworzony przez portal Money.pl przy współpracy Wydawnictwa Handelsblatt.

Celem BUSINESSCLICK jest umożliwienie prowadzenie kampanii reklamowej kierowanej do użytkowników biznesowych odwiedzających serwisy o profilu biznesowym skupione w tej sieci. Obecnie przystąpiły do niej Abc.com.pl, Lex.pl, Biznespolska.pl, Egospodarka.pl, E-prawnik.pl, Money.pl, Podatki.pl i Polityka.pl.

W przyszłości siecią BUSINESSCLICK objęte zostaną również serwisy należące do niemieckiej grupy wydawniczej Handelsblatt (VHB), głównego udziałowca Money.pl. Trwają rozmowy z kolejnymi polskimi wydawcami oraz wydawcami w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Ukrainie i w Rosji.

Tak jak w ogólnotematycznych sieciach tego typu (np. AdWords) oprócz doboru kontekstowego reklam, reklamodawca może także decydować na jakich serwisach i w jakich kanałach tematycznych chce zaprezentować reklamę, a także ustalać koszty i zasięg kampanii.

- Istniejące w Polsce sieci ogólnotematyczne zamierzamy traktować jako partnerów, a nie konkurencję. - mówi Tomasz Musiał, dyrektor generalny BUSINESSCLICK.

www.businessclick.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Obsługa IMAP w Gmailu



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR