Bing drugą największą witryną wideo w USA

21-03-2011, 10:43

Podobnie jak na rynku wyszukiwarek, Google jest jednak daleko z przodu.

Choć Bing w ostatnim czasie był oskarżany o kopiowanie wyników wyszukiwania z Google, liczba jego użytkowników ciągle rośnie.

>>Czytaj także: Już ponad 10 tysięcy aplikacji dla Windows Phone 7

Sonda
Przeglądasz wideo w sieci?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według najnowszego rankingu comScore Bing stał się w lutym drugą najpopularniejszą witryną wideo w Stanach Zjednoczonych. Miesiąc wcześniej znajdował się na odległym siódmym miejscu, jednak liczba jego unikalnych użytkowników przeglądających filmy wzrosła o około 30 proc., natomiast ilość odtworzonych materiałów prawie się podwoiła.

Gigant z Redmond wbrew pozorom nie uruchomił w ostatnim czasie żadnej usługi wideo, a wzrost popularności Binga przypisuje współpracy z Fox Sports i reklamom z okazji Super Bowl.

Fragment raportu comScore
fot. comScore - Fragment raportu comScore
Warto wspomnieć, że w swoich wynikach wyszukiwania Bing zwraca nie tylko materiały partnerów, takich jak MSN, Fox i Hulu, ale także te z usług Google. Serwis YouTube kupiony w 2006 roku przez wyszukiwarkowego giganta wciąż jest bezkonkurencyjny i ma w USA trzy razy więcej użytkowników, którzy spędzają na nim niemal sześć razy tyle czasu, co w witrynie Microsoftu.

Bing zdołał jednak pokonać w tym obszarze silną konkurencję ze strony Yahoo, AOL, a nawet Facebooka. Zobaczymy, czy taki trend uda się utrzymać na dłużej.

>>Czytaj także: Windows Phone 7 nie dla otwartego oprogramowania?


Źródło: comScore, Business Insider
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031