Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Behavia - mobilna reklama typu Audience Network

08-12-2008, 19:18

Ruszyła Behavia - reklama, która dostosowuje się do konkretnych cech i zainteresowań internautów, umożliwiając tym samym dopasowanie jej treści do oczekiwań odbiorców.

Behavia
fot. - Behavia
System pozwala na adresowanie reklamy według profili behawioralnych internautów. Ich tworzenie odbywa się zarówno w oparciu o odwiedzane strony, na podstawie danych społeczno-demograficznych, jak i zainteresowań produktowych oraz stylu życia internauty.

Dzięki temu kryteria kierowania reklam mają stać się bardziej elastyczne, co umożliwi dokładniejsze zdefiniowanie grupy celowej.

Dla właściciela strony będzie to oznaczać wzrost zaufania użytkowników w stosunku do serwisu, natomiast dla reklamodawców - możliwość redukcji tzw. pustych kontaktów z reklamą.

Obecnie w ofercie Behavii znajduje się 17 profili internautów (m.in. Podróżnicy, Business woman czy Domowi styliści). Reklamodawcy mogą także samodzielnie definiować profile odbiorców na potrzeby poszczególnych kampanii.

Behavia oferuje powierzchnię marketingową na ponad 650 serwisach (m.in. Grono.net, Kobiety.pl, Rzeczpospolita.pl, CKM.pl, JoeMonster.org). Funkcjonuje ona w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive AG – europejskiej firmy zajmującej się w rozwiązaniami marketingowymi w internecie i mediach.

Dostawcą technologii wykorzystywanej przez sieć Behavia jest niemiecka firma nugg.ad.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Niewidoczne aukcje w Allegro?