Bankowe aplikacje mobilne na męskim Marsie i kobiecej Wenus

13-09-2018, 22:44

Z badania #MobilnyPortretPolaka wnika, iż bankowych aplikacji mobilnych używa już 31% z nas. Jak korzystają z nich mężczyźni, a jak kobiety? Czy wyniki badania potwierdzają przypuszczenia, że obie płcie pochodzą z dwóch odmiennych planet?

Wyniki badania pokazują, że z bankowych aplikacji mobilnych częściej korzystają mężczyźni. Codziennie lub prawie codziennie robi to 19% Polaków i tylko 10% Polek. Przeważnie aplikacje te wykorzystujemy do kupowania produktów w sklepach internetowych, opłacania rachunków, płacenia BLIK-iem, doładowywania telefonu i wykonywania płatności zbliżeniowych.

Ponad 70% respondentów korzystających z bankowych aplikacji mobilnych robi za ich pomocą zakupy w internecie. Co w ten sposób nabywamy? W dużym stopniu zależy to od płci. Mężczyźni kupują przede wszystkim elektronikę (46%), odzież i obuwie (45%), książki (40%) oraz sprzęt sportowy (33%), z kolei kobiety – odzież i obuwie (50%), książki (50%), kosmetyki (41%), jak również leki i suplementy diety (17%).

Źródło: Bank Millennium


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.