Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

AZ uruchamia giełdę domen i sklepy internetowe

09-07-2010, 15:53

Firma AZ.pl dołączyła do graczy rynku wtórnego domen. Wraz ze zmianami wizerunkowymi serwisu internetowego szczeciński rejestrator domen uruchomił na polskim rynku kolejną giełdę domen. Oprócz tego oddał do użytku narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie sklepu internetowego. Rejestrator pozyskał do promocji swojej marki modelkę Izabelę Mikę.

Giełda Domen – platforma, na której dokonywać można transakcji kupna lub sprzedaży domen z rynku wtórnego to najważniejsza nowość w ofercie rejestratora AZ. Użytkownicy kolejnej na polskim rynku giełdy domen mogą prowadzić na niej m.in. hurtową sprzedaż domen. Usługa jest w obecnej chwili bezpłatna, rejestrator nie pobiera też na razie prowizji od zawieranych umów. Użytkownicy giełdy mogą nie tylko kupować i sprzedawać domeny, ale także dokonywać automatycznych cesji domen.

>> Czytaj też: (akt.) Kontrowersje wokół oferty specjalnej kierowanej do klientów nazwa.pl

Sonda
Zarejestrowałeś własną domenę?
  • Tak
  • Tak, mam kilka
  • Nie
  • Nie potrzebuję
wyniki  komentarze

AZ.pl odświeżył również szatę graficzną swojej witryny, do której promowania wykorzystał wizerunek polskiej modelki. Izabela Mika – Dziewczyna AZ.pl – fotomodelka i tancerka znana jest m.in. z udziału w telewizyjnym programie „Taniec z gwiazdami”. Hasło przewodnie „W domenach drzemie fortuna” ma zapewne zachęcać do inwestycji w domeny.

- Badania testowe użyteczności strony oraz jej atrakcyjny design spotkały się już w pierwszych dniach z bardzo dobrym odbiorem internautów, co nas bardzo cieszy – mówi Anna Kur, dyrektor AZ.pl.

Rejestrator, we współpracy z platformą iStore (z Grupy Allegro), zaoferował także swoim klientom możliwość samodzielnego tworzenia sklepów internetowych. Wśród zalet rozwiązania wymienić można m.in. pełną integrację z Allegro, portalami aukcyjnymi i porównywarkami cenowymi. Oferta jest odpłatna, a wysokość opłat zależna jest od wielkości obrotów. Może to być dosyć istotny czynnik przy podejmowaniu wyboru o wejściu do sieci, szczególnie w przypadku sklepów rozpoczynających działalność, których obroty w początkowym okresie są niewielkie.

Izabela Mika twarzą AZ.pl
fot. - Izabela Mika twarzą AZ.pl
Na koniec warto dodać, że wśród usług dedykowanych klientom hurtowym znalazła się również możliwość wykorzystania API, które pozwala na integrację z własnym serwisem WWW oraz zaawansowane zarządzanie posiadanymi domenami.

>> Czytaj też: Niemcy przejmują AZ.pl, polskiego rejestratora domen


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *