Aulery 2010 przyznane

04-05-2010, 22:44

29 kwietnia 2010 w sali NewConnect budynku GPW w Warszawie inicjatywa Aula Polska przyznała Aulery - wyróżnienia dla młodych projektów technologicznych. W wyborze laureatów wzięto pod uwagę: innowacyjność wdrażanych rozwiązań, konsekwencję w działaniu, efektywność, przychody oraz wkład w budowę przedsiębiorczości technologicznej.

Laureatami Aulerów 2010 zostały:

Gametrade.pl - platforma, która w ciągu trzech miesięcy od upublicznienia zyskała miano lidera w branży wymiany gier online. Założyciel Gametrade udowodnił, że trafna identyfikacja niszy i konsekwencja w działaniu pozwalają stworzyć realny biznes przy ograniczonych zasobach.

Peryskop.pl - serwis, który wykorzystuje zaawansowane algorytmy do porównywania i agregowania recenzji oraz opinii produktowych. Szczególnie doceniono sprawność w pozyskiwaniu kapitału na rozwój - jednocześnie od funduszu venture capital oraz z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Peryskop.pl jest również zwycięzcą Mini Seedcamp 2010 - europejskiego konkursu dla startupów.

JakDojade.pl - witryna, która pozwala w prosty sposób wytyczyć trasy przejazdu komunikacją miejską w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Przez 4 lata projekt ewoluował od pracy inżynierskiej do prężnego startupu finansowanego ze środków prywatnych i unijnych.

AdTaily.pl - narzędzie, dzięki któremu zakup reklam na witrynach z tzw. "długiego ogona" jest szybki i elastyczny, a właściciele niszowych serwisów w końcu mogą na tym zarabiać. Poza dynamicznym rozwojem doceniono pozyskanie inwestora prywatnego oraz udział w finale konkursu SeedCamp 2008.

Specjalnego Aulera przyznano przedsiębiorcy internetowemu Rafałowi Agnieszczakowi za promowanie przedsiębiorczości technologicznej poprzez Startup School, wywiady z praktykami branży internetowej w Lookr.tv oraz punktowanie urzędniczych absurdów w przyznawaniu środków z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Wyróżnione startupy otrzymają od Fundatora Aulerów - firmy City Channel - kampanie reklamowe na nośnikach multimedialnych (ekrany telewizyjne umieszczone w środkach komunikacji miejskiej) o łącznej wartości 100 tysięcy zł.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2019 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.