Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W nowym odcinku WebTalks zobaczycie m.in. inteligentne plakaty dostosowujące się do osoby, która na niego patrzy.

Program rozpoczyna relacja z konferencji ArtBuzz, która odbyła się 16 i 17 kwietnia na krakowskiej AGH. ArtBuzz to cykl otwartych, edukacyjnych i interaktywnych szkoleń z zakresu grafiki, nowych technologii i internetu, których organizatorem jest koło naukowe MedaFrame. Spotkanie było podzielone na dwa bloki: Blok Nowoczesnych Technologii i Internetu, w którym zostały poruszone tematy związane z tworzeniem nowoczesnych technologii, portali internetowych czy też baz danych, oraz Blok Grafiki Komputerowej, w którym poruszane były zagadnienia grafiki 3D, efektów specjalnych i animacji.

Zobaczycie także innowacyjny produkt firmy Immersive Labs, dzięki któremu plakaty reklamowe staną się inteligentne i interaktywne. Główna idea polega na personalizacji reklam w oparciu o rozpoznanie wieku i płci oglądającego. Gdy nikt nie znajduję się w pobliżu urządzenia, wyświetlana jest „normalna”, niespersonalizowana reklama, natomiast gdy kamera wykryje osobę patrzącą na ekran, na podstawie jej twarzy określa płeć oraz wiek, a następnie wyświetla odpowiednią reklamę.

Ponadto, jak co tydzień, blok z najważniejszymi informacjami tygodnia, gdzie dowiecie się ilu Polaków korzysta już z Facebooka oraz co złego kolejny raz przytrafiło się firmie Sony.

>> Obejrzyj poprzednie odcinki WebTalks

>> Obejrzyj inne programy telewizji internetowej Webshake.tv


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Webshake.tv



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag wideotag WebTalkstag Webshake.tvtag ArtBuzz