Apple chce nagrań z pomocy technicznej Samsunga

18-11-2011, 18:26

Nagrania mają udowodnić, że klienci rzeczywiście mylili urządzenia południowokoreańskiego producenta ze sprzętami Apple'a.

Jak poinformował serwis Edible Apple, kalifornijska korporacja w swoim pozwie przeciwko Samsungowi w amerykańskim sądzie domaga się udostępnienia nagrań rozmów pomocy technicznej południowokoreańskiej korporacji.

Czytaj także: Android już na ponad połowie smartfonów

Samsung, jak zwykle, wykazał się swoistym poczuciem humoru podczas odmowy spełnienia życzeń Apple'a. Możliwe na przykład, że klienci Samsunga kontaktują się z pomocą techniczną, by powiedzieć, jak bardzo nie lubili produktów Apple'a, które kiedyś mieli i jak bardzo są zadowoleni z nowych urządzeń Samsunga - stwierdził azjatycki producent.

Zdaniem Samsunga tego typu rozmowy nie wniosłyby niczego do postępowania, gdyż przykładowy klient "nie wydaje się być zdezorientowany, gdy mówi o konkretnych produktach". Jak dodatkowo zapewniają przedstawiciele południowokoreańskiej korporacji, byłoby trudno odróżnić rozmowy, w których klienci skarżą się na produkty Apple'a, od tych, gdzie wyrażają dezorientację.

Batalia największych producentów smartfonów trwa już od wielu miesięcy i na razie nie wydaje się, by spór mógł się szybko zakończyć. Niedawno azjatycka firma zapowiedziała jednak dla odmiany, że nie będzie się starała blokować sprzedaży iPhone'a 4S na rodzimym dla siebie rynku. Zdaniem analityków Samsung nie chce w ten sposób zrazić do siebie klientów, którzy ustawiają się w długich kolejkach po produkty Apple'a.

Czytaj także: Drogie smartfony coraz popularniejsze


Źródło: Edible Apple
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031