Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Aplikacja Punkty Pełne Dobra ułatwia robienie dobrych uczynków

30-09-2015, 15:27

Punkty Pełne Dobra to aplikacja mobilna, dzięki której robienie czegoś dobrego dla siebie i innych może być prostsze niż kiedykolwiek. Kilka dni temu miała miejsce oficjalna premiera narzędzia.

Autorzy aplikacji Punkty Pełne Dobra szukali odpowiedzi na pytanie, co Polacy lubią robić i jak skutecznie można połączyć to z ideą pomagania. Okazało się, że lubimy kupować, jadać w restauracjach, dbać o swój wygląd. Lubimy robić coś dobrego dla innych i dla samych siebie. Ta wiedza stała się punktem wyjścia do stworzenia pierwszej aplikacji na polskim rynku, łączącej pasję do zakupów i korzystania z różnych usług z robieniem czegoś dobrego. W ramach Punktów Pełnych Dobra producenci popularnych produktów oraz właściciele punktów usługowych umożliwiają swoim klientom aktywność w pięciu obszarach: wspieram dzieci, wspieram zwierzaki, dbam o wodę, dbam o powietrze oraz to, co jest ważne dla wielu z nas: dbam o siebie. Te obszary są najbliższe sercom Polaków. Pomysłodawcom aplikacji przyświecała idea połączenia zabawy z dobrym, pożytecznym działaniem dla dzieci, zwierząt i przyrody, codziennie, przez 365 dni w roku.

Mechanizm aplikacji jest tak prosty, że sprowadza się do trzech kliknięć na smartfonie. – Po zakupie danego produktu skanujemy paragon w aplikacji Punkty Pełne Dobra, a po skorzystaniu z usługi w punkcie partnera – wpisujemy w aplikacji wartość tej usługi i sprzedawca zatwierdza ją specjalnym kodem. Następnie wskazujemy, na który obszar chcemy przeznaczyć zdobyte przez siebie punkty. Cała czynność trwa 2 sekundy – tłumaczy Piotr Łukasiak, pomysłodawca i autor programu Punkty Pełne Dobra.

Użytkownicy, którzy zdecydują się przeznaczyć punkty na posiłki dla dzieci, dokarmianie zwierząt 
i dbanie o przyrodę wspierają jedną z trzech organizacji: Fundacja Pożywienie Darem Serca, Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, Fundacja Nasza Ziemia.

Aplikacja jest też narzędziem komunikacji między partnerami programu i ich klientami – obecnymi 
i potencjalnymi. Pozwala na przesyłanie informacji o nowościach, promocjach, atrakcyjnych ofertach. Do tej pory do programu weszły takie podmioty jak m.in.: Duracell, Tetley, Jan Niezbędny, Vitax. Do akcji licznie przystąpili właściciele warszawskich restauracji, m.in.: Bekef, Oishii Sushi, Da Gusto, Fratelli – Pizza and Pasta, Tandoor, Avangarda, Four Seasons, Kebab Emir, Restauracja Vega, Pub Bolek oraz punktów usługowych, m.in.: Skin Like Silk Clinique. Z każdym tygodniem przybywa nowych partnerów. Łatwo ich rozpoznać po dużym różowym kciuku na drzwiach wejściowych.

Akcja promująca wejście aplikacji na rynek miała miejsce w Warszawie. Fanpage programu na Facebooku, założony niespełna miesiąc temu, liczy już blisko 4 000 osób, a z każdą godziną przybywa więcej pozytywnych osób zainteresowanych akcją.

Udowodniliśmy już, że w Warszawie jest wiele zaangażowanych osób, które chcą robić coś dobrego dla innych, np. dokarmiać zwierzaki, zapewniać posiłki potrzebującym dzieciom, którym nieobca jest troska o to, jaką wodę będą pić nasze wnuki i jakim powietrzem oddychać. Pokazaliśmy, że można zgromadzić tysiące ludzi wokół akcji, mówiąc tylko i aż tyle, że jej istotą jest robienie czegoś dobrego dla innych i siebie. Teraz ruszamy pełną parą! – dodaje Piotr Łukasiak.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie: