Amazon będzie sprzedawał reklamy w Kindle Fire

18-05-2012, 11:31

Ekran powitalny urządzenia Kindle Fire może być wkrótce wypełniony reklamami - donosi serwis AdAge. Zabieg taki prawdopodobnie umożliwi dalsze obniżanie ceny tabletu.

Kindle Fire jako najlepiej sprzedający się obecnie produkt Amazona jest bardzo ciekawym miejscem dla reklamodawców. Zaistnienie w tej formie na urządzeniu będzie jednak słono kosztowało - informuje AdAge (zob. Amazon to Sell Ads on Kindle Fire Welcome Screen -- If You Have $600K).

Czytaj także: Większy Kindle Fire już w trzecim kwartale?

Amazon już teraz miał się zwrócić do jednej z agencji reklamowych w związku ze swoją ofertą, a wśród najtrudniejszych do spełnienia wymagań znajdziemy m.in. minimalny budżet kampanii. Amerykański pionier handlu internetowego chce, by klient umieszczający reklamy w tablecie Kindle Fire wydał na ten cel co najmniej 600 tysięcy dolarów.

Kampania tego typu trwałaby około dwóch miesięcy i oprócz banerów wyświetlanych podczas startu urządzenia pozwalałaby również reklamodawcy na swobodne wykorzystywanie działu produktów promowanych Amazona. Dla jeszcze większych klientów, którzy na reklamę przeznaczą ponad milion dolarów, przygotowano dodatkowe powierzchnie na banery oraz miejsce w raporcie amerykańskiego koncernu.

Według serwisu Digitimes już teraz Amazon może pracować nad 10,1-calowym tabletem Kindle Fire, którego produkcja rozpocznie się prawdopodobnie pod koniec drugiego kwartału. Sprzęt ma być bardziej konkurencyjny dla iPada niż dostępne obecnie 7-calowe tablety.

Czytaj także: Apple utrzyma dominację na rynku tabletów


Źródło: AdAge, Digitimes
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31