Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Alternatywa dla reklamy? Dobry program lojalnościowy!

14-04-2016, 06:24

Poszukując sposobu na pozyskanie cennych rzeczy, często decydujemy się ponieść spore koszty, po to tylko, by osiągnąć zamierzony cel. Jeżeli odniesiemy sukces, to szybko zapominamy o nadszarpniętym budżecie. Gorzej, jeśli duża inwestycja okaże się nie przynieść adekwatnych do poniesionych kosztów rezultatów. Wówczas musimy zmierzyć się ze sporym rozczarowaniem i na nowo szukać optymalnych metod.

Dokładnie taka sytuacja dotyczy próby pozyskania lojalności w biznesie przy użyciu reklamy. Wiązane z nią spore nadzieje i koszty niestety nie znajdują przełożenia w osiąganych za jej pomocą wynikach. Cechą reklamy jest uniwersalność, krótkotrwałość i stosowanie różnego rodzaju technik, które mają przyciągnąć uwagę klienta. Ich zastosowanie nie pozwala jednak na budowanie lojalności klientów wobec danej firmy. A jak powszechnie wiadomo, że lojalność jest niezwykle ważna dla przedsiębiorstw, które chcą się rozwijać i osiągać stabilną pozycję, wzbudzając tym samym zaufanie wśród obecnych i potencjalnych kontrahentów.

Ponadto klienci bombardowani na co dzień niezliczoną ilością różnego typu reklam docierających z wszelkich możliwych środków przekazu, są coraz bardziej odporni na tzw. „chwyty reklamowe”, które cechują każdą kampanię. Z tego też powodu, chcąc zadbać o lojalność klientów, a tym samym zagwarantować sobie zwiększenie zysków i szansę na rozwój firmy, przedsiębiorcy zmuszeni są szukać alternatywnych metod.

Najlepsza alternatywa - programy lojalnościowe Sodexo

Jedną z wyżej wspomnianych alternatywnych metod są programy lojalnościowe. Pozwalają one na zbudowanie pozytywnych i, co ważniejsze, trwałych relacji pomiędzy klientami a daną marką. Opracowanie dobrego programu lojalnościowego wymaga jednak sporego zasobu doświadczenia w tym zakresie oraz wiedzy. Z tego też powodu, mając na uwadze swój cenny czas, lepiej powierzyć to zadanie profesjonalistom takim jak na przykład firma Sodexo.

lojalność

Oprócz wieloletniego doświadczenia, które cechuje to przedsiębiorstwo, może się ono poszczycić różnego rodzaju nagrodami zdobywanymi na światowych rynkach. Stanowią one realne potwierdzenie osiąganych sukcesów. Firma w swojej działalności stawia na politykę opartą na zrównoważonym rozwoju oraz solidne zasady. Dzięki temu Sodexo (http://sodexolojalnosc.pl/) niezmiennie od wielu lat poprawia jakość życia milinów klientów na całym świecie.

Doskonałe dla klienta

Kompleksowe programy lojalnościowe są świetną alternatywą dla reklamy. Dzieje się tak m.in. dzięki ich długofalowości i indywidualnemu projektowaniu, które uwzględnia wymagania i potrzeby poszczególnych klientów, stwarzając wśród nich poczucie docenienia i partnerstwa. Kolejnymi zaletami programów lojalnościowych jest niezwykle rozbudowany katalog nagród (1500 pozycji!), zdecydowanie zwiększający atrakcyjność całej akcji oraz doskonała logistyka, dzięki której klient otrzymuje zdobytą nagrodę bezpośrednio pod swój adres.

Ponadto uczestnicy sami decydują, którą nagrodę chcą zdobyć, a dzięki platformie online mają możliwość śledzenia swoich wyników i wymieniania zdobytych punktów na wybraną nagrodę w każdym miejscu i o dowolnej porze. Poprzez zastosowanie tego typu rozwiązań klienci przez cały czas trwania akcji są w nią mocno angażowani, co bezpośrednio przekłada się na budowanie poczucia przynależności i lojalności wobec danej firmy.

Idealne dla przedsiębiorcy

Przedsiębiorcy otrzymują fachową pomoc i wsparcie na każdym z etapów trwania programu (w tym również pomoc prawną), rozpoczynając już od określenia grupy docelowej, do której adresowany jest program. Pozwala to zaoszczędzić ich cenny czas, który mogą przeznaczyć na inne działania. Poza tym oszczędzają również budżet, bo w programach Sodexo przedsiębiorca płaci wyłącznie za osiągnięte rezultaty, a nie za przebieg akcji.

Organizatorzy są na bieżąco informowani o osiąganych za pomocą programu wynikach, a dzięki rzetelnym raportom mają szanse na dokonywanie zmian w trakcie jego trwania. Szeroki wachlarz narzędzi komunikacyjnych umożliwia im kontakt z uczestnikami i wgląd w ich postępy. Powstałe w ten sposób pomiędzy organizatorem a uczestnikami relacje są wyjątkowo trwałe i pozwalają na budowanie bezcennej dla firmy lojalności.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik