Allegro i Gadu-Gadu - rusza wspólne biuro reklamy

04-01-2012, 14:58

Grupa Allegro i GG zgodnie z zapowiedziami połączyły siły i stworzyły wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google.

Allegro i GG zapowiedziały już wcześniej połączenie sił. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.

Od 1 stycznia 2012 obowiązuje jeden, ujednolicony cennik biura reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network. W nowej ofercie połączono zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i serwisów biznesowych skupionych w Grupie Bankier.pl.

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie i ujednoliconą strukturę: pion sprzedaży, pion produktu reklamowego i pion new business. Dyrektorem połączonego Biura został Jacek Makowski, a Dyrektorem Operacyjnym Biura pozostaje Krzysztof Łada.

Jak zapowiada Krzysztof Łada, jeszcze w styczniu zostaną przedstawione reklamodawcom nowe rozwiązania, w tym między innymi tzw. targetowanie behawioralne. Zebraliśmy i przeanalizowaliśmy zachowania naszych konsumentów: co oglądają, kiedy kupują, ile wydają, kim są i co lubią. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo precyzyjne grupy docelowe. Jesteśmy w stanie zaprezentować produkt lub usługę tuż przed podjęciem decyzji o zakupie – mówi Krzysztof Łada.

Czytaj: Gadu-Gadu i Nasza Klasa mogą się połączyć?


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031